Kategória: Kutatás.

A DMA UK  (Direkt Marketing Association UK) az Alchemy Worx-szal közösen kiadott 2011-es Email Tracking Study nevű kutatása szerint az eredmény a jobb szegmentációnak és a pontosabb targetálásnak köszönhető.

2010-ben tízből egy fogyasztó mondta azt, hogy a kapott emailek fele vagy több az érdeklődési körének megfelelt, 2011-ben már ez a szám egyről háromra emelkedett.

A tanulmány felfedi azt is, hogy a fogyasztók soha nem látott számban iratkoznak fel hírlevelekre a rendszeres email kézbesítés miatt. A fogyasztók több mint fele számolt be arról, hogy hetente 20 vagy annál több email-t kap olyan márkáktól, amelyekben bíznak.

A kutatás meglepő adatokkal is szolgált. A fogyasztók csupán 3%- a nézi meg az emailjeit okostelefonon és a többség (61%) az emaileket nem használja vagy követi nyomon a munkahelyén.

Az Email Tracking Study 1800 brit fogyasztó email marketing észleléseit, tapasztalatait és válaszait követte nyomon és mérte fel.
(DMA UK-DMSZ)