A különböző gazdasági területeken dolgozó cégek vezetőit érintő vizsgálat során a kutatók arra jutottak, hogy a mostoha körülmények közepette a cégek kezdik újra felfedezni eredeti identitásukat, és igyekeznek szorosabb kapcsolatot kialakítani alkalmazottaikkal.
Az Ashcroft Consulting szakemberei egyes esetekben azt találták, hogy a dolgozók közötti csapatmunka is szorosabbá vált, mintha csak "túlélő üzemmódba" kapcsoltak volna a munkahely team-ek.
Kevin Power, az Ashridge tanácsadója szerint a média csak azzal foglalkozik, aminek hírértéke van, tehát a híradásokat a dráma és a kétségbeesés uralja. A szakember azonban úgy véli, ez csak egy szelete a teljes képnek. "Kétségtelenül láthatunk igen nehéz helyzetbe jutott szervezeteket, de összességében, a kutatás során kreatív, megújulásra kész cégekre és vezetőkre találtunk, ahogy a kitartás, és eltökéltség figyelemreméltó példái is felszínre kerültek" – összegezte tapasztalataikat a szakértő.
(BrandTrend)