Kategória: Hír és Konferencia.

Admin kategória: Hír.

A huszonegyedik században, ahol az információ úgy áramlik, akár a szabad levegő, már nem a tájékoztatáson van a hangsúly, hanem annak módja kap kiemelt szerepet. Az infotainment, az information és entertainment szavak összerántásából kreált szó az információátadás olyan módját jelöli, amelyben a tájékoztatást a befogadó szórakoztató élményként éli meg: ez nem csupán a kedvet hozza meg a tudás elsajátításához, de a figyelmet is képes hosszabb távon fenntartani, korosztálytól függetlenül.

Czagány Alexandra nemzetközileg is egyedülálló koncepciót dolgozott ki azzal a céllal, hogy új platformot teremtsen a márkák és a lakosság interakciójához, közelebb hozva az érdeklődőkhöz mindazt, amivel nap mint nap találkozhat az interneten vagy a televízióban. A Womanity Fesztiválsorozat megálmodója tovább fűzte annak koncepcióját, így 2018-ban a Brand Tester Park már nem csak női, hanem teljes családot érintő tematikát kínál két napon át, közel tízezer négyzetméteren.

A rendezvény legfontosabb célkitűzése a reklámkultúra hitelesebbé tétele, valamint a fiatalabb generációkat megszólító online tartalmak tudatosabb értelmezésének szorgalmazása. A program jó lehetőség a márkák számára is, ugyanis módjuk nyílik a közvetlen befogadói visszaigazolások összegyűjtésére. A program lehetőséget nyújt a különböző márkák termékeinek vagy szolgáltatásainak kipróbálására, legyen szó autókról, kozmetikumokról, gasztro termékekről vagy high-tech készülékekről.

A műfajteremtő program keretei közt tehát nem csak a tudatos vásárlás fortélyainak elsajátítása kap esélyt, de egyben színvonalas tartalom szolgáltatására is: a kipróbálás élménye lehetővé teszi a tapasztalás és az interaktivitás általi szponzorációt a márkák számára, miközben a résztvevők élményekkel gazdagodva kerülnek közelebb a termékekhez, szolgáltatásokhoz.

A Brand Tester világszerte egyedülálló élménypark, ami több mint száz márka termékeinek és szolgáltatásainak kipróbálását teszi lehetővé. A programot idén június 22-23-án rendezik Budapesten, a Hungexpon.
(BrandTrend)