Kategória: Hír és Konferencia.

Admin kategória: Hír.

A 18. születésnapját ünneplő BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája. Az inspirációs ’makro témák’ mellett olyan tudást is kínál a rendezvény, ami közvetlenül is befolyásolja az üzletmenetet. Idén a svéd Absolut Company márkavezetője, Caitriona Murphy mutatja be, hogy az árdiszkontálás mellett digitális fronton milyen innovatív lépéseket tehetnek az FMCG márkák, hogy javítsák a piaci teljesítményüket. Az október 18-19-én a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő zero waste márkafesztivál a „Heroes&Stories” alapgondolat mentén elemzi a jövőt.

A BrandFestival programja a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs trendjeit. A tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat szereplőinek – a megrendelői, tartalomszolgáltatói és ügynökségi oldalnak egyaránt. A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerülhet az idelátogató.

malibu

A szakmai csúcstalálkozó második napján az FMCG-piac meghatározó szereplője, a svéd Absolut Company márkavezetője, Caitriona Murphy – aki személyesen felel a Malibu & Kahlúa márkák kommunikációjáért – fog előadást tartani. Azzal kapcsolatban osztja majd meg tapasztalatait, hogy a fogyasztási cikkeket termelő és forgalmazó vállalatok hogyan aknázhatják ki a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket.

Kahlúa

Hiszen a növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a megújult kommunikációs környezetben új stratégiai irányokat kell kijelölni, amelyek lehetnek: az erőforrások racionalizálása, termékfejlesztés, árdiszkontálás, portfólió-bővítés, márka-szimplifikáció, a vásárlói elköteleződés növelése, a márkaélmény növelése. És legújabban a digitális perszonalizáció.

A digitalizáció manapság az egyik legtöbbet emlegetett „brand shift” tényező. Caitriona Murphy vezetésével a svéd cég a digitalizációt a márkaépítési filozófia szerves részévé tette. A Malibu márkának készített „Connected Bottles – Because Summer” IoT perszonalizált kampányuk olyan sikert aratott, hogy a fehérrum-szegmens folyamatos csökkenése ellenére nemzetközi szinten 5%-kal emelte meg az eladásokat.

A digitális perszonalizáció a hirdetők és az ügynökségek egyik legfőbb prioritása. Óriási lehetőség van a személyre szabott márkaélményekben (personalised user experience), hiszen felmérések szerint nyolcszor hatékonyabb konverziót eredményezhet, mint a nem személyre szabott márkaélmény.
(BrandTrend)