Idén november 14-15-16-án rendezik a Marketing Summit Hungary-t, amelynek az idei alapkoncepciója a „How Big is your MIQ?”(Marketing Intelligence Quotiens) téma köré fonódik.
A rendezvény helyszínéül a Park Inn By Radisson Budapest Hotel szolgál.
Az első napon: 29. Országos Marketing Konferencia – How big is your MIQ?
- 18 kiemelt téma, 18 premier, páros előadás
- Marketing trendek 2019/2020
- 5 iparági kerekasztal-beszélgetés (Gyógyszeripar, Kereskedelem, FMCG, Pénzintézetek és biztosítási szektor, Szépségápolási szektor)
- 2 workshop (Design thinking & Service design workshop; Videómarketing workshop)
A második napon: Marketing Masters esettanulmány konferencia Magyarország TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőjével.
- 12 esettanulmány, 2 trendelemzés, 14 premier előadás
- 5 iparági kerekasztal-beszélgetés (Távközlési szektor, Autóipar, Turizmus, Sport, Kultúra-szabadidő-szórakozás szektorok)
- 2 workshop (Employer Branding workshop, E-commerce SEO workshop)
A harmadik napon: Digital MasterClass
A Digital MasterClass célja, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a résztvevők naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák.
(BrandTrend)