Kategória: Képes hír és Konferencia.

Admin kategória: Képes hír.

Eredményt hirdettek az európai marketing -és reklám szakma egyik legjelentősebb konferenciáján, a PIAF 2016-on.

A két napos nemzetközi fesztivál zsűri tagjai tíz ország, összesen 25 ügynökségének a munkáját értékelték. A legsikeresebb ország Oroszország lett 20 díjjal, köztük elvitték a megmérettetés nagydíját is. A versenynek otthont adó Csehország öt díjat vihetett haza.

PanelovádiskuseRegiony_PIAF2016

A zsűri elnöke, Ben Tollett, az Adam & eveDDB London kreatív igazgatója meglepettségének adott hangot: “Hogy őszinte legyek, nem tudtam pontosan, hogy mit várjak a versenytől, de az egyértelmű, hogy a beérkezett anyagok minősége nagyon erősre sikerült, és az egész zsűri csodálatos volt.”

A nyertesek TOP 10-es listája (Agency, Entry Name, Entry Category, Country, Entry Rankings, Client):

  1. Friends Moscow, Alive memory, Audience engagement, Russia, 1, Google Russia
  2. AKQA, Don’t Look Away, Audience engagement, United Kingdom, 1, Usher
  3. Friends Moscow, Alive memory, Brilliant execution, Russia, 1, Google Russia
  4. TUTKOVBUDKOV Creative Agency, OK GO — Upside Down & Inside Out #GravitysJustAHabit, Brilliant execution, Russia, 1 (+ Grand Prix), S7 Airlines
  5. Young & Rubicam Budapest, See Myself, Creating the media, Hungary, 1, Telenor Hungary
  6. 4129Grey, Tear Gas Scented Candle, Creating the media, Turkey, 1, Amnesty International
  7. TUTKOVBUDKOV Creative Agency, OK GO — Upside Down & Inside Out #GravitysJustAHabit, Creative use of technologies, Russia, 1, S7 Airlines
  8. Instinct (BBDO Group), MOSCOW REAL GIRLS – INSTAPOSTERS, Creative use of traditional advertising formats, Russia, 1, Nike
  9. BBDO Russia Group, The Banner That Makes You Like Banners, Creative use of traditional advertising formats, Russia, 1, 3M
  10. Ogilvy & Mather London, UK, Flash impact, United Kingdom, 1, 28 Too Many

A teljes lista letölthetőpiaf2016

“A versenyt egyértelműen az orosz kreatív szakma uralta. Ezúttal is – már harmadik éve – a nagydíjat is ők érdemelték ki. Mindez nem véletlen, hiszen az ihlet nem feltétlenül származik nyugatról” – mondta Marek Hlavica, a PIAF igazgatója.

PIAF2016_S.Frank&P.FichtingerwithHungarianguests

Magyarországot – a versenybe bejutott ügynökségeken túl – Pőcze Balázs, a Mito kreatív igazgatója, mint zsűritag, valamint a BrandTrend két ügyvezetője, mint médiapartner képviselte.
(BrandTrend)