Kategória: Hír és Konferencia.

Admin kategória: Hír.

A BrandTrend képviselte Magyarországot a 400 szponzorálással és márkával foglalkozó szakember között Bécsben 2016. április 4. és 5.-én.

Téma és apropó volt természetesen a labdarúgó Európa-bajnokság, amelyhez nyilván hozzátartozik az osztrák labdarúgás sikere Marcell Koller irányítása alatt, illetve az aktuális, szakembereket foglalkoztató területek, mint például a sportélmények digitalizálása.

2018-ig az online tartalmak 80%-a videó tartalom lesz – hangzott el a konferencián, és ezt a Sky, az Eurosport és a PULS 4 tendenciái is alátámasszák.

A márkaélményről, az azt megelőző tudatos és strukturált márkaépítésről beszélt a Borussia Dortmund képviselője, majd a szponzorálás kapcsán előtérbe került a storytelling fontossága, hogy valóban virális sikerré váljanak a szponzori együttműködések.

Az Eurosport a 2018-as és 2024-es Olimpia médiajogainak teljes tárházát megnyerte. “Az a célunk, hogy a nézőket már jóval az Olimpia előtt lenyűgözzük és így hosszabb időtávon a fejekben az Olimpia fogalmát valóban rögzítsük. Olimpiai történeteket fogunk mesélni, mindezt minden kommunikációs csatornán” – mondta Werner Starz, az Eurosport marketing és csatorna fejlesztési igazgatója.
(BrandTrend)