Kategória: Képes hír és Konferencia.

Admin kategória: Képes hír.

Szinte jelképes értéke is van Szingapúrnak, mint helyszínnek a 2015. augusztus 11-12-én megrendezett World Brand Congress apropóján. Hisz a városállam etnikumok, kultúrák olvasztótégelye, saját útján járva a világ meghatározó hatalma, mely bár alázattal fogadta a változásokat történelme során, mindig saját maga előnyére tudta fordítani a társadalmi, gazdasági kihívásokat. Ahogy megfogalmazódott az előadások közötti beszélgetésben, Szingapúr gazdasági jelentőségén túl a hírvivő képessége is  jelentős értéke. Ebben a két napban is igaz volt: Szingapúrra odafigyel a világ.

 

01

 

A Pan Pacific Hotelben a  Twitter főtámogatásával megrendezett World Brand Congress-en minden kontinensről vezető személyiségek és márkák vettek részt. A konferencia célja volt a jelenleg újrarendező világ kihívásairól beszélgetni vezető szakemberekkel és szervezetekkel. „Hogyan legyél gamechanger” címmel Kőszegi András arról beszélt, vajon  valóban van-e új a márkázásban. Üzleti modellek változnak meg egy pillanat alatt a technológiai fejlődéssel, az új generáció, most pedig a multikulturális társadalmak is új kihívások elé állítják a márkaépítőket.

„ A mai gyorsan változó világban arról beszélünk, hogy milyen csatornán és hogyan kommunikáljunk a világ felé, de a lényeg sokszor elsikkad. Tehát a valódi „miért”, amiért az utat keressük egymáshoz.”

 

02

 

A Singapur Management University-n a BrandTrend indítványára a DirectGreen is fórumot biztosított a fenntarthatóság Szingapúr számára is kiemelten fontos témájának.  A fenntarthatósági szeminárium partnere a Wee Kim Wee Centre, mely szervezet az üzleti környezet kulturális sokszínűségét támogatja, egybecsengve Szingapúr üzenetével saját működéséről és befektetőbarát intézkedéseivel.

 

08

 

A megnyitása után Ken Hickson, a Sustain Ability Showcase Asia (SASA) vezetője beszélt, majd Servé Sondeijker, a Directgreen alapító tulajdonosa.

Kőszegi András a fenntarthatóság és márkaépítés összefüggéseinek témájában tartott előadást.

 

04

 

„Az egyes gazdasági , társadalmi, környezeti  problémák összefonódnak. Ezért beszélünk a párbeszéd fontosságáról. A fenntarthatóság egyet kell, hogy jelentsen az egész világon, de azt csak egy adott társadalmi környezetben lehet értelmezni és értékelni.” – mondta. Kiemelte a „sustainability storytelling” fontosságát nemcsak a márkák, hanem minden szervezet kommunikációjában, hiszen: „a bonyolult számadatokkal és technológiai leírásokkal teletűzdelt fenntarthatósági üzenetekkel sokkal könnyebben azonosulna a társadalom, ha nem meggyőzni, hanem megérinteni szeretnénk a fogyasztókat.”

 

05

 

Az előadás után már informálisan a résztvevők tovább szőtték a rendezvényen hallottakat.

A találkozón részt vett a National Environment Agency, a Unilever, a Zero Waste Singapore és a Future Cities Laboratory.