Kategória: Hír és Konferencia.

Admin kategória: Hír.

„A mobilmarketing titkai és lehetőségei” – A mobilmarketing adattól az insightig elnevezésű rendezvényt a Magyar Telekom székházában május 27-én rendezték meg. A mobilmarketing legfrissebb trendjei mellett a DIMSZ és a Magyar Telekom közös piackutatásának első eredményeit is bemutatták.

A félnapos esemény célja volt, hogy a résztvevők több oldalról megismerjék a mobilmarketing aktuális trendjeit, bemutatva a legfrissebb nemzetközi fejlesztéseket és eszközöket, továbbá a közel 70 résztvevő tájékozódhatott a hazai mobilpiac sikeres újításairól is.

A konferencián többek között elhangzott, hogy mobilos reklámok esetében már élmény és program fókuszú, inspiráló mobilmarketing ajánlatokra van szükség. A résztvevők megismerkedhettek a ‘Customer Journey’ fogalmával, mely a felhasználók végigkísérését jelenti az értékesítési folyamat során.

Áttörő újítás lehet a magyar piacon is az USA-ban és Németországban már működő új típusú, mobilon ki-be kapcsolható helyfüggő szolgáltatás, az un. ‘LTE Proximity‘, más néven ‘LTE Radar‘, melynek globális elterjedése várható, új távlatokat nyitva a lokális targetálásnak.

A rendezvényen az is kiderült, hogy már többplatformos, kulcsrakész mobilos mérést, analitikát, szegmentációt és programozható kampányokat biztosító megoldásokat is igénybe vehetünk.

Bemutatásra kerültek a DIMSZ Mobilmarketing Tagozata és a Magyar Telekom közös kutatásának első eredményei. A fókuszcsoportos kvalitatív kutatás a mobilra érkező ajánlatok fogadtatását vizsgálta, különböző ügyfélszegmensek körében, választ keresve olyan kérdésekre, mint például: Mi az ügyfelek benyomása a direkt marketing megkeresésekről általában és külön-külön az egyes csatornákról? Milyen témákról, mely csatornán szeretnének értesülni? Milyen időpontokban a legnyitottabbak azok befogadására? Mekkora kedvezménymérték szükséges a mozgósításhoz, illetve mi motiválja őket személyes adatok megadására szolgáltatójuk felé?

Vámos-Hegyi Attila, a szervező Mobilmarketing Tagozat elnöke szerint a rendezvény egyik legfontosabb megállapítása az, hogy a marketing egyéb területein is egyre inkább elengedhetetlen adatbázis építést új alapokra kell helyezni: saját ökoszisztémát kell létrehozni és automatizált, öntanuló algoritmusok alapján kell szolgáltatni. Az ún. ’data driven’, tehát adatvezérelt marketingé a jövő és ehhez a legrövidebb úton, a konferencián is bemutatott megoldásokon keresztül kellene eljutnunk.

A rendezvény előadói:

Boncsér Henrietta (Google Magyarország, Industry Head), Borbély Roland (Traffi Hunter, Ügyvezető), Farkas Bálint (Microsoft Magyarország, Technikai evangelista), Fekete László (T-Systems International, LBMA Kompetencia Központ vezető), Kovács Hajnalka (Magyar Telekom, Senior projektmenedzser, DIMSZ Mobilmarketing tagozat), Mátrai Géza (Salesforce CBU Europe, Értékesítési vezető), Viniczai András (Café Next, Innovációs igazgató).

Az innováció és mobilmarketing kerekasztal beszélgetés partnerei Probáld Attila (HPS Group, Head of Digital) és Baradits Szilárd (Samsung, Online marketing és CRM menedzser) voltak.
(BrandTrend)