Akartunk róla beszélni! ITT
Akarsz róla beszélni?
Hol a pénz, a biznisz, az érték, a benefit a CSR-ben?

A konferencia Kiemelt partnere:
Egy BrandTrend konferencia a CSR miértjeiről
A konferencia központi kérdése az, hogy egy vállalat miért készít CSR stratégiát, miért, hol és hogyan éri meg a CSR tevékenység.
Időpont:
2011. november 24. csütörtök
Helyszín:
Tahitian Noni Arena, (MOM Park)
http://www.youtube.com/watch?v=HkOLk01xVTA&feature=related
Hogyan jutok oda?
http://www.tahitiannoniarena.hu/hogyan-jutok-a-tahitian-noni-arenaba/
Tervezett program:
08.30-09.15
Érkezés, Regisztráció
09.15-09.30
Megnyitó, Kőszegi András BrandTrend cégvezető
09.30-10.00

Fertetics Mandy, Alternate, ügyvezető igazgató
“Nekem a fenntartható fejlődés az optimalizálás”
10.00-10.30

Rózsa Iván, sanofi-aventis, kommunikációs igazgató
“Hiszem azt, hogy aki a CSR-t komolyan veszi, az boldogabb dolgozó lesz.”
10.30-11.00

Kürti Sándor, Kürt Rt., elnök
“A gazdálkodási kultúrának is része az elkötelezettség is és a felelősség is.”
11.00-11.30

Szünet
11.30-12.00

Dakó Andrea, MagNet Magyar Közösségi Bank, értékesítési igazgató
“Egyáltalán miért lett szükség a CSR fogalmára?! Ezek szerint lehetséges anélkül vállalkozást indítani vagy vállalatot működtetni, hogy az ne legyen felelős és tudatos a saját társadalmi környezetét illetően?”
12.00-12.30

Hajna Csongor, Provident, CSR menedzser
“Egy vállalat annyira felelős, amennyire az alaptevékenységét végzi felelősen. Különösen fontos állítás ez egy gyorskölcsönökkel foglalkozó cég esetében, a jelen gazdasági környezetben.”
12.30-13.00

Jakab Áron, fruit of care, ügyvezető
“A hiteles társadalmi felelősségvállalás nem luxus, hanem a hosszú távú siker kulcsa.”
13.00-14.00
Ebédszünet és

14.00-14.30
Mayer Zsolt, MARS Magyarország, vállalati kapcsolatok igazgató
“Ha mindenki megtalálja a tevékenységéhez legközelebb álló társadalmi, szociális kérdést, és arra próbál meg megoldásokat, segítségeket nyújtani, akkor talán kevesebb szürke folt, kevesebb hézag és lyuk marad a rendszerben, ami esetleg kritikával illethet olyanokat, akik egyébként teszik a dolgukat.”
14.30-15.00

Bakos Miklós, Bakosfa Kft., cégtulajdonos
“Pár munkavállaló még ha rongyos is, meg kicsit fogatlan is és ápolatlan is még az elején, előbb – utóbb kikupálódik közöttünk, feljön arra a szintre ahol mi vagyunk, és ugyanolyan hasznos tagja lesz a társadalomnak… Legtöbbször minden vállalkozó azt mondja, milyen hálátlanok, fél év – egy év alatt kikupáltuk őket, és most meg lelépett. Mi meg pont erre vagyunk büszkék.”
15.00-15.45
Kerekasztal beszélgetés:
Lehet-e mérni pontosan a CSR tevékenység eredményeit? Ha igen, hogyan?
Résztvevők:

Lakatos Zsófia,
ügyvezető igazgató, Hill&Knowlton

Galambosné Dudás Zsófia,
projektvezető, Követ

Urbán Katalin,
ügyvezető igazgató, Alternate
Részvételi díj:
29.000 Ft Áfa
Kedvezmények:
Mennyiségi: 2fő-5%, 3fő-10%, 4 -15%
Szakmai szervezetek, civil szervezetek: 20%
Igazoltan diák (Phd is) 50%
Az eseményen kizárólag regisztrált vendégek vehetnek részt!
Regisztráció | |
Számlázási név: | |
Számlázási cím: | |
Kapcsolattartó neve: | |
Kapcsolattartó telefonszáma: | |
Kapcsolattartó e-mail címe: | |
Résztvevő neve: | |
Cég neve: | |
Beosztása: | |
Telefonszáma: | |
E-mail címe: | |
Kedvezmény és/vagy Megjegyzés: | |
Kérdés esetén: info@brandtrend.hu
Támogatóink:

Médiapartnerek:


Együttműködő partnerek:





Szakmai támogatók:

