Kategória: Konferencia.

Akartunk róla beszélni!  ITT

Akarsz róla beszélni?
“Hogyan mondjam el neked, amit nem lehet…”

Egy BrandTrend konferencia a CSR kommunikációjáról

A konferencia központi kérdése, hogy szükséges-e egy vállalat CSR tevékenységét kommunikálni, és ha igen milyen eszközökkel, és csatornákon keresztül tehetjük ezt meg.
 

 

btkonf_fejlec_final

 

Időpont:
2010. november 25. csütörtök

Helyszín:
Tahitian Noni Arena, (MOM Park)
http://www.youtube.com/watch?v=HkOLk01xVTA&feature=related

Akarsz róla beszélni?
Igen vagy nem? Miért?
Ha akarok, kinek?
Akiknek akarok róla beszélni, ők milyen állapotban vannak, őket érdekli?
Ha akarok róla beszélni, milyen eszközökkel?
Ha igen, ha nem, ez milyen módon befolyásolja a vállalatok fejlődését, növekedését?
Ördögtől való, hogy CSR aktivitást ugyanolyan marketing és média mix-el kommunikáljunk, mint bármi mást?
Miért kell egy vállalatnak arra költenie, hogy azt kommunikálhassa, ami egyébként társadalmilag hasznos?
Miért nem mehetnek át a médiában a társaságok felelősségvállalási programjai?
Mitől válik hitelessé a CSR kommunikáció?
Vezetői és/vagy munkavállalói szemlélet nélkül megy?

Tervezett program:

08.30-09.15
Érkezés, Regisztráció

09.15-09.30
Megnyitó, Kőszegi András BrandTrend cégvezető

09.30-10.00
Fertetics Mandy, Alternate
A “CSR kommunikációs szemmel” kutatás eredményeiről

10.00-10.30
Radácsi László, SmartLab, CSR szakértő/tanácsadó

Miért nem megkérdőjelezhető a kommunikációs kényszer?
Az előadás amellett érvel, hogy a CSR-ben az “Akarsz róla beszélni?” kérdés csak költői. A felelős vállalati működésnek ugyanis nem pusztán felülete, hanem egyik legfontosabb, legmélyebb tartalma a konkrét és átvitt értelmű beszéd és beszélgetés. A valódi kérdések a kommunikáció tartalmára és mikéntjére vonatkoznak: ezek a szempontok feszítik ki azt a teret, amelyben a vállalati univerzum galaktikus hősei gyakran utat vesztenek.

10.30-11.00
Ligeti György, humanrobot.biz
“kommunikáló társadalom”

11.00-11.30

 

testa_rossa


Szünet

11.30-12.00
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, kormányzati kapcsolatok és PR igazgató

CSR – vállalati brand építés vagy valós társadalmi szerepvállalás?
A CSR programok jelentős része a klasszikus marketing kommunikációs eszközrendszert használja a gyakorlati megvalósítás során. A hazai gyakorlat sok szempontból követi a nemzetközi gyakorlatot, és azt látjuk, hogy vállalati brand építés és valós társadalmi szerepvállalás egymással nem összeférhetetlen fogalmak.

12.00-12.30
Györke Orsolya, Magyar Telekom, márkamenedzsment osztályvezető

Fenntarthatósági stratégia a gyakorlatban. Esettanulmány a Magyar Telekom gyakorlatáról.
A fenntarthatóságról, vállalati felelősségvállalásról lehet beszélni, és persze lehet cselekedni és azután ezt kommunikálni. A Magyar Telekom ez utóbbi gyakorlatot követi…

12.30-13.00
Buru Éva, Coca-Cola HBC Magyarország, PR vezető
Farkas Emese, Önkéntes Központok Alapítvány, kommunikációs manager

Mi a biznisz a vállalati önkéntességben és kinek jó ez egyáltalán?
“A vállalati önkéntesség ma még a CSR egyik gyerekcipőben járó “műfaja”, de mi látjuk benne a fantáziát és jövőt. Arról akarunk beszélni, hogy egy pici civil szervezet és egy nagy vállalat,  hogyan tudja közösen népszerűsíteni az önkéntesség eszméjét hagyományos és nem hagyományos kommunikációs csatornáin keresztül,miért biznisz vagy éppen nem biznisz ezzel foglalkoznunk és kinek, kiknek teszünk ezzel jót.”

13.00-14.00
Ebédszünet

14.00-14.30
Sas István, kreatív és kommunikációs igazgató, Kommunikációs Akadémia
A felelősség reklámja

14.30-15.00
Szilvási-Stojnic Beatrix, NMHH Médiatanács Általános Jogi Osztály/Hatósági eljárási osztály vezetője

A CSR hatósági szemmel

15.00-15.30
Lakatos Zsófia, Hill and Knowlton ügyvezető igazgató

CSR és média: avagy amikor visszanyal a fagyi
Valóban jár a vállalatoknak a média-megjelenés? Valóban jogos, hogy a média pénzt kér érte? Tényleg nem hír a jó hír? Érdekes a fenntarthatóság? Lehet a CSR-t sikeresen kommunikálni a médiában? – hazai és nemzetközi példák és sztorik a szakember szemével

15.30-15.50 

 

resized__100x88_testa_rossa


Szünet

15.50-16.35
Kerekasztal beszélgetés:
A CSR kommunikációban vannak-e “zöld” vagy “társadalmilag felelős” ATL, BTL aktivitások, médiamegoldások, esetleg médiakreativitás, és ha igen költenek-e rá?
Létezik-e ebben a kommunikációban B2C – B2B koherencia?

Résztvevők:

Szolgáltató és Gyártó:
Károlyi Zsuzsanna, EON, vállalati kommunikáció, kommunikációs vezető
Kiss Tünde, ICO kereskedelmi vezető
PR és marketingkommunikáció:
Perlaky Papp József, pr stratéga, a BKF docense
Barth Zsuzsanna, Stop and Go Original cégvezető

Részvételi díj:
29.900 Ft Áfa

Kedvezmények:
Mennyiségi: 2fő-5%, 3fő-10%, 4 -15%
Szakmai szervezetek, civil szervezetek: 20%
Igazoltan diák (Phd is) 50%

Az eseményen kizárólag regisztrált vendégek vehetnek részt!

Kérdés esetén:  [email protected]

Főtámogató:

CC_logo

Együttműködő partnerek:

beelogo

 

infoteca

 

merci
resized__120x80_02

 

Média partnerek:

 

gazdasagiradio_logo

 

piac_es_profit

 

resized__120x37_mfor_logo

 

 

 

kreativ_csoport_logo

 

media.logo_ok

 

marketinginfo_logo



mmonline

 

resized__120x29_mediapiac_logo

Szakmai támogatók:

 

dmsz_logo

 

MMSZ

 

 

maksz_uj

 

MRSZ

 

mprsz_logo

 


Sas István legújabb könyvéből
a helyszínen résztvevő (regisztrált!) vendégek között 5 példányt, névre szólóan dedikálva, kisorsolunk!

resized__150x211_RAJ_Cover

Sas István: Reklám a jóért.
A könyvről:
“Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak.
Mégis, mi lehet a baj ezzel az egyre fontosabb szerephez jutó, mégis egyre aggasztóbb válságba süllyedő műfajjal?
Eredeti gondolatok, látványos példák a társadalmi “Jó”hirdetéséről.
Jókor. Jó helyen.
A “Jóknak”. És azoknak, akiknek fontos, hogy “Jók” legyenek.”
(Dr. Pócsik Ilona,a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke)

LGT: Vinnélek, vinnélek

“Vinnélek, vinnélek,
csak tudnám, merre vinnélek,
elmennék, elmennék,
csak tudnám, merre mehetnék,
hogyan mondjam el neked, amit nem lehet,
mert szó az nincs, csak képzelet…
Volt egy föld, messze ég,
elnyelte már a messzeség,
ismerős volt nagyon,
de lehet, hogy csak gondolom,
hogyan mondjam el neked, amit nem lehet,
mert szó az nincs, csak képzelet…
Vinnélek, jól tudod,
de nem tudod, nem is vállalod,
indulnék, indulnék,
ha egy utat, csak egyet tudhatnék,
hogyan mondjam el neked, amit nem lehet,
mert szó az nincs, csak képzelet…
Hogyan mondjam el neked, amit nem lehet,
hogy “Nélküle” élni nem lehet.”
http://www.youtube.com/watch?v=uvtGpPkom_g&feature=related