A partnerség keretében a TriMedia Kft. a Rádió Rock kizárólagos szpot és nonszpot reklámfelületeinek értékesítését végzi 2016. szeptember 13-tól, a cég feladata továbbá a Rádió Rock reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.
Andrási Beáta, a Rádió Rock-ot üzemeltető Favorit Masters Kft. ügyvezetője a rádiós piacon közel tíz éve működő partnerrel való közös munkától a Rádió Rock reklámbevételeinek dinamikus növekedését várja.
Csikesz Erika, a TriMedia Kft. ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy a dinamikusan változó és innovatív rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. A Rádió Rock brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a magas fizetőképes kereslettel rendelkező felnőttek egyik kedvenc adójaként pontosan pozícionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.
A TriMedia Kft. portfóliójának alapvető pillére a Sláger FM mellett a Rádió1 is.
(BrandTrend)