Kategória: Hír és Márkás Kerekasztal.

Admin kategória: Hír.

Hogyan kezeli a társadalom feszültségeit a PR és a média? Más témák mellett ez a kérdés is kiemelt figyelmet kap július 6-8. között Pécsett, ahol az idén 25 éves Magyar PR Szövetség és a Pécsi Tudományegyetem FEEK kara a második PR Akadémiát szervezi. A nívós szakmai programon 30 elismert hazai kommunikációs és PR-szakember tart előadást, miközben a mediterrán hangulatú város a közvetlen szakmai eszmecserének is széles lehetőségeket teremt.

A PTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kara (FEEK) ad helyet idén is a PR Akadémiának. A tavaly közel 100 fő részvételével zajló rendezvény iránt nagy az érdeklődés, köszönhetően az aktuális szakmai trendeket, híreket és problémákat összefogó, izgalmas témaköröknek. „A Magyar PR Szövetség idén 25 éves, és úgy gondoltuk, hogy erre alapozva nem a múltat fogjuk elemezgetni, hanem megpróbálunk előretekinteni, hogy milyen lesz a PR a következő 25 évben. A PR Akadémia másik igazán aktuális témája a CSR. Ennek kapcsán az elmélet mellett bemutatunk számos példaértékű gyakorlatot, nemcsak a hazai színtérről, hanem EU-s és amerikai környezetből is. A harmadik napon pedig megnézzük, hogy a társadalom feszültségeit hogyan kezeli a PR és a média – árulja el az MPRSZ elnökségi tagja és a PR Akadémia főszervezője, Sós Péter János. – Magyarországon talán ez az egyetlen olyan szakmai rendezvény, ahol kifejezetten szervezzük, hogy a fiatal generáció tagjai találkozhassanak a PR-szakma neves, tapasztalt vezetőivel, szereplőivel. Ezzel kívánjuk építeni a generációk közötti kapcsolatot.”

A tavalyi PR Akadémia sikerét jól jelzi, hogy a résztvevőkkel programonként kitöltetett véleménylapok szerint az előadások 70%-át ötössel, azaz a legjobb értékkel illették. A szervezők idén emelték a tétet: az eseményen a hazai kommunikációs és PR-szakma 30 neves képviselője fog prezentálni. Köztük például Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke, Petrányi-Széll András, a szervezet alelnöke, Pécsi Ferenc, a tartalommarketing és a vállalati közösségi kommunikáció specialistája, Siska Mátyás, az online kríziskommunikáció és hírnévmenedzsment szakértője vagy Sarlós Gábor, az atomenergia magyarországi elfogadottságának kutatója, a Wolverhamptoni Egyetem tanára.

Az eseményre a PR Akadémia hivatalos oldalán lehet regisztrálni, a részvétel díja 15 000 Ft. Az előzetes programot itt, az előadók névsorát pedig ezen a linken lehet elérni.
(BrandTrend)