Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!

 

Résztvevők:
Varga Mihály, Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgató
Dr.Szász Katalin, Magyar Posta kommunikációs igazgató
Pogány Éda, Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon kormányzati kapcsolatok és PR igazgató
Kőszegi András, BrandTrend moderátor

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke Zsuzsa

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke Zsuzsa

Varga Mihály: “Mélyen egyetértek azzal, hogy mindenkinek egyéni, személyes felelőssége van. Nálam a kulcs szavak az egyéni példamutatás, a személyes felelősség és az együttműködés, mert ettől lesz valami társadalmi szintű feladat.”
Dr.Szász Katalin: ”Velünk szemben elvárás a társadalmi felelősség, és a társaság hagyományaiban benne is van. A társaság vezetése alapvetően egy vezetői szemléletnek tekinti a társadalmi felelősségvállalást.”
Pogány Éda: “Mindenki, minden nap, mindenhol. Tehát nem a csr, a fenntarthatósági vezetőnek a dolga az, hogy a vállalat felelősen működjön, hanem mindenkinek, aki a vállalatnál dolgozik, a maga területén a dolga, és a teljesítmény értékelésének a része.”
Beke Zsuzsa: ”Amit mi látunk, hogy befektetői oldalról nem elvárás mind a mai napig a kelet-közép európai cégekkel kapcsolatban, hogy a társadalmi szerepvállalásuk az milyen, vagy egyáltalán van-e.”

 

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke Zsuzsa

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke ZsuzsaVarga Mihály, Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgató

 

 

Varga Mihály, Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgató

Varga Mihály, Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgató

“Vége az egyirányú kommunikációnak, hogy majd fiúk és lányok, majd én megmondom, hogy nektek mi a jó. Vegyük észre, hogy amit csinálunk, az helyenként tényleg szélmalomharcnak tűnik, de ettől még csinálnunk kell.”

 

Dr.Szász Katalin, Magyar Posta kommunikációs igazgató

Dr.Szász Katalin, Magyar Posta kommunikációs igazgató

“Egyszerűen a közvélemény nem tud arról, hogy a társaságok milyen társadalmi felelősségvállalási programokat valósítanak meg, tekintettel arra, hogy a médiában ez semmilyen formában nem jöhet át.”

Pogány Éda, Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató

Pogány Éda, Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató

“Az egy butaság, hogy egy vállalatnak arra kell költenie, hogy kommunikálhasa azt, amit egyébként társadalmilag hasznosan és közelvárásra tesz. Azt a pénzt miért arra költsd, miért ne a jó ügyre?”

 

Beke Zsuzsa, Richter Gedeon kormányzati kapcsolatok és PR igazgató

Beke Zsuzsa, Richter Gedeon kormányzati kapcsolatok és PR igazgató

“Nem gondolom azt, hogy az egy ördögtől való dolog lenne, hogy egy-egy csr rendezvényt ugyanolyan marketing és média mix-el próbálunk kommunikálni, mint bármi mást. Annyira megrendült a bizalom a vállalatokkal szemben, hogy van egy óriási gyanakvás, hogy vajon milyen mögöttes szándék húzódik meg.”

Kőszegi András, BrandTrend moderátor

Kőszegi András, BrandTrend moderátor

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke Zsuzsa

Varga Mihály, Dr.Szász Katalin, Pogány Éda, Beke Zsuzsa

Köszönet:

 

 

 

 

 

Helyszín:

MKVM

MKVM

 

kultea

kultea

 

 

 

 

 

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
1051 Budapest,
Szent István tér 15.
www.mkvm.hu