A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!
Résztvevők:(Foto:BrandTrend)
Román Balázs, főszerkesztő Kreatív Online
Harmat Gábor, kreatív igazgató Lowe GGk
Fabricius Gábor, kreatív igazgató Republic Group
Hargitai Lilla, kreatív-stratégiai igazgató Brand Avenue
Kőszegi András, BrandTrend moderátor
Fabricius Gábor, kreatív igazgató Republic Group
“Nagyon sokféle kiváltó oka lehet egy reklámnak. Lehet az, hogy tényleg eladjon, meg lehet az, hogy nyerjen. Akkor, amikor a megrendelő azt szeretné az ügynökségtől, vagy egy kreatívtól, hogy arra készüljön a reklám, hogy nyerjen, akkor sokkal nagyobb valószínűsége van annak, hogy egy olyan reklám készül, amelyik valószínűleg majd nyerni fog.”
Hargitai Lilla, kreatív-stratégiai igazgató Brand Avenue
“Magyarországon van egy iszonyatos ellenállás a fesztiválokkal szemben, sőt, egyáltalán a szakmának a saját ünneplésével szemben is vannak nagyon komoly fenntartásaim. Azt gondolom, hogy az az általános csalódottság és nagyon rossz morális állapot, ami most van a szakmában is, ez eljut oda is, hogy akár nem neveznek az emberek munkákat, akár nem tartják fontosnak, hogy ez legyen az értékmérő.”
Román Balázs, főszerkesztő Kreatív Online
“Ha egy ország sikeres a nemzetközi reklámpiacon, akkor oda jönnek nemzetközi reklámszakemberek, sokkal többen akarnak foglalkozni reklámmal, tehát ez egy öngerjesztő folyamat, ami pozitív irányba viszi el a dolgokat.”
Harmat Gábor, kreatív igazgató Lowe GGk
“A külföldi fesztiválokon valóban nem tartozik Magyarország a legsikeresebb nemzetek közé, de azért én látok itt Magyarországon sok sikert. Tehát szerintem a kreativitásban nincs hiány az országban. Való igaz, hogy úgy tűnik, mint ha nem lennénk annyira éhesek ezekre a fesztivál díjakra, mint más országok.”
Köszönet:
Helyszín:
Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
1051 Budapest,
Szent István tér 15.
www.mkvm.hu