Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!

 

Résztvevők:
Perlaky-Papp József, pr specialista, a BKF docense
Wermer András, stratéga, wermer.hu
Bruck Gábor, pszichológus, politológus, kommunikációs és stratégiai tanácsadó
Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke
Kőszegi András, BrandTrend moderátor

Perlaky-Papp József, pr specialista, a BKF docense (Foto:BrandTrend)

Perlaky-Papp József, pr specialista, a BKF docense (Foto:BrandTrend)

“Nagy valószínűséggel ez a kampány nem az a kampány lesz, ahol az innovációk megérkeznek hozzánk. Azt nem tudom megmondani, hogy mekkora jelentősége lesz most a kampánynak, de azt látom, hogy akkor volt nagy jelentősége, amikor innováció keveredett a politikai kampányba.”

Wermer András, stratéga, wermer.hu (Foto:BrandTrend)

Wermer András, stratéga, wermer.hu (Foto:BrandTrend)

“Először is azokat, akik a mi oldalunkon állnak, … bármelyik oldalon is állunk, azokat össze kell szedni. Világossá kell tenni, hogy miért állnak ők azon az oldalon. Mert az kevés, hogy ott állnak, nekik el is kell menni szavazni. A Fidesznek ma ez a legnagyobb problémája, hogy sikerül-e elvinni az embereket szavazni, és nem fut-e bele abba a hitbe, hogy a válsztás már megtörtént és a Fidesz már megnyerte a választásokat.”

“Szabad egyszerűsíteni, sőt szükséges. Arra a szintre kell egyszerűsíteni, amikor a kellő számú ember jól megérti. Ebből viszont az következik, hogy a vitákat nem értik.”

“Az a kérdés, hogy a mosópor-e a termék, a politikus-e a termék. Azt gondolom, hogy nem. Az idea a termék. Nem a mosóport veszik meg, hanem hogy ők jó anyák. A politikában ez pontosan így van.”

“Nekem borzasztóan hiányzik a Fidesz kommunikációból, hogy szeretethető legyen.”

Bruck Gábor, pszichológus, politológus, kommunikációs és stratégiai tanácsadó (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, pszichológus, politológus, kommunikációs és stratégiai tanácsadó (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, pszichológus, politológus, kommunikációs és stratégiai tanácsadó (Foto:BrandTrend)

“Sajátos helyzet van. Normálisan egy kampány 3-4 százalékról szól. E miatt költünk el milliárdokat, s ez a 3-4 százalék eldönti ki győz. A politika minden vagy semmi harca, a második az egy bukott vesztes.”

“Kampánymenedzser szempontjából ez egy iszonyú unalmas kampány lesz, gondolatok nincsenek benne, innováció nem lesz.”

“A Fidesznek mondanivalója volt 98-ban és nem konvencionálisan kampányolt – szerintem utoljára akkor volt mondanivalója – nyert.”

“Kampány menedzser vagy stratéga az először is egy elképesztő intellektuális bátorság. Pl. hogy minden buta konvenciót kidobjon.”

Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke (Foto:BrandTrend)

Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke (Foto:BrandTrend)

“A bukóban lévő párt az veszteségminimalizálásra törekszik, a választásra esélyes párt az meg kockázatminimalizálásra. Ez a két dolog nem azt erősíti, hogy itt valami rendkívül szofisztikált kampány lesz.”

“A Fidesz és a Jobbik készül fel sokkal jobban terepmunkára. A választási gépezet és annak a mobilizációs képessége felértékelődik.”

“Komolyan, láthatóan nem építhető föl a következő fél évben a Fideszen kívül politikai erő, amely képes az országot irányítani.”

Perlaky-Papp József, Wermer András (Foto:BrandTrend)

Perlaky-Papp József, Wermer András (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, Stumpf István (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, Stumpf István (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, Stumpf István, Kőszegi András (Foto:BrandTrend)

Bruck Gábor, Stumpf István, Kőszegi András (Foto:BrandTrend)

Perlaky-Papp József, Wermer András, Bruck Gábor, Stumpf István

Perlaky-Papp József, Wermer András, Bruck Gábor, Stumpf István

Perlaky-Papp József, Wermer András, Bruck Gábor, Stumpf István, Kőszegi András

Perlaky-Papp József, Wermer András, Bruck Gábor, Stumpf István, Kőszegi András

Köszönet:

 

 

 

 

 

Helyszín:

MKVM

MKVM

 

kultea

kultea

 

 

 

 

 

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
1051 Budapest,
Szent István tér 15.
www.mkvm.hu