Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!

 

Résztvevők:

Hajagos Rita , NIKE PR manager
“Tilos túlmárkázni egy-egy felületet. A blog attól hiteles, mert ott valóban élményt és tapasztalatot osztanak meg.”
Dobó Mátyás “Doransky” , Peer ügyvezető
“Ha egy márka jól akar szerepelni ebben a térben, akkor egyszerűen az a helyzet, hogy ennek a nárcisztikius generációnak sztorikat kell biztosítani.”
Halász Kata , Coca-Cola Adriatic and Alpine Business Unit brand director
“Iszonyatosan fontos, hogy tudsz-e valami olyat adni, amivel ő tud azonosulni, ami neki fontos.”
Dunder Krisztián , DUNDER.HU webes termék- és üzletfejlesztési tanácsadó
“Magyarországon van kb. nyolc olyan közösségi site, ami valamilyen szinten létezik, de az első kettő után az átlagembernek megáll az élet.”
Kőszegi András, BrandTrend moderátor

Halász Kata, Hajagos Rita

Halász Kata, Hajagos Rita

Dobó Mátyás "Doransky", Dunder Krisztián

Dobó Mátyás “Doransky”, Dunder Krisztián

Halász Kata, Hajagos Rita, Dobó Mátyás "Doransky", Dunder Krisztián, Kőszegi András

Halász Kata, Hajagos Rita, Dobó Mátyás “Doransky”, Dunder Krisztián, Kőszegi András

Köszönet:

 

 

 

 

 

Helyszín:

MKVM

MKVM

 

kultea

kultea

 

 

 

 

 

Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
1051 Budapest,
Szent István tér 15.
www.mkvm.hu