Résztvevők:
Tóth A. Péter – Magyar Telekom szponzorálás és rendezvények osztályvezető
“A hitelesség nagyon fontos, időben hol és mikor, milyen eszközhöz nyúlunk. Ahogyan a környezetünk változik, mi is úgy próbálunk megfelelni ezeknek a kihívásoknak.”
Csepeli Lajos – Coop Hungary elnök
“Nálunk ez nem ötletelés kérdése, hogy most kit támogatunk, kit szponzorálunk vagy kit nem. Nem akarjuk az erőinket szétherdálni.”
Horváth-Magyary Nóra – K&H kommunikációs ügyvezető igazgató
“Mind a három kategória kőkeményen az üzletről szól. Én inkább időtáv szempontból különböztetném meg ezeket.”
Ferencz I. Szabolcs – MOL kommunikációs igazgató
“Ez a kérdés inkább egy portfolió menedzsment kérdésnek fogható fel és azt sakkozzuk, hogy a támogatásaink olyanok legyenek, hogy több pilléren álljanak és lehetőség szerint több célt tudjanak egyszerre szolgálni.”
Márta Irén – Holcim kommunikációs igazgató
“Nem biztos, hogy az a fontos, hogy a fogalmak a helyükön legyenek, hanem a célok legyenek a helyükön. Én a különbséget inkább a hangsúlyokban látom.”
Moderátor: Kőszegi András – BrandTrend Kommunikáció
A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg.
Köszönet:
Helyszín:
Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum
1051 Budapest,
Szent István tér 15.
www.mkvm.hu