Mennyit ér egy magyar sportmárka?

Kategória: Márkás Kerekasztal.

Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Miért hiányozhat Magyarországról egyfajta fenntartható márkaépítés?
Olvass tovább

CSR aktivitás, kommunikációs eszközök

Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!   Résztvevők: Varga Mihály, Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgató Dr.Szász Katalin, Magyar Posta kommunikációs igazgató Pogány Éda, Coca-Cola HBC Magyarország vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgató Beke Zsuzsa, Richter Gedeon kormányzati kapcsolatok és PR igazgató Kőszegi András, BrandTrend moderátor Varga Mihály: “Mélyen egyetértek azzal, hogy mindenkinek egyéni, személyes felelőssége van. Nálam a kulcs szavak az egyéni példamutatás, a személyes felelősség és az együttműködés, mert ettől lesz valami társadalmi szintű feladat.” Dr.Szász Katalin: ”Velünk szemben elvárás a társadalmi felelősség, és a társaság hagyományaiban benne is van. A társaság vezetése alapvetően egy vezetői szemléletnek tekinti a társadalmi
Olvass tovább

A kreatívok a reklámszakmában.

Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg! Résztvevők:(Foto:BrandTrend) Román Balázs, főszerkesztő Kreatív Online Harmat Gábor, kreatív igazgató Lowe GGk Fabricius Gábor, kreatív igazgató Republic Group Hargitai Lilla, kreatív-stratégiai igazgató Brand Avenue Kőszegi András, BrandTrend moderátor Fabricius Gábor, kreatív igazgató Republic Group “Nagyon sokféle kiváltó oka lehet egy reklámnak. Lehet az, hogy tényleg eladjon, meg lehet az, hogy nyerjen. Akkor, amikor a megrendelő azt szeretné az ügynökségtől, vagy egy kreatívtól, hogy arra készüljön a reklám, hogy nyerjen, akkor sokkal nagyobb valószínűsége van annak, hogy egy olyan reklám készül, amelyik valószínűleg majd nyerni fog.” Hargitai Lilla, kreatív-stratégiai igazgató Brand Avenue “Magyarországon van egy
Olvass tovább

Márkák az online közösségekben

Kategória: Márkás Kerekasztal.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!   Résztvevők: Hajagos Rita , NIKE PR manager “Tilos túlmárkázni egy-egy felületet. A blog attól hiteles, mert ott valóban élményt és tapasztalatot osztanak meg.” Dobó Mátyás “Doransky” , Peer ügyvezető “Ha egy márka jól akar szerepelni ebben a térben, akkor egyszerűen az a helyzet, hogy ennek a nárcisztikius generációnak sztorikat kell biztosítani.” Halász Kata , Coca-Cola Adriatic and Alpine Business Unit brand director “Iszonyatosan fontos, hogy tudsz-e valami olyat adni, amivel ő tud azonosulni, ami neki fontos.” Dunder Krisztián , DUNDER.HU webes termék- és üzletfejlesztési tanácsadó “Magyarországon van kb. nyolc olyan közösségi site, ami
Olvass tovább