Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Továbbfejlesztve az autós és más ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásainak kínálatát Shell Café néven új márkát vezet be a Shell Hungary zRt. A Shell Café márka a kiváló minőségű kávék és egyéb termékek mellet a kávéházi élményt kínáló shopokat is magában foglalja. A Shell Café a Shell Csoport új globális márkája, amelyet Magyarországon és egyes európai országokban vezetnek be. A Shell Café koncepcióüzletek már 129 Shell töltőállomásán megtalálhatók Magyarországon.

A Shell széleskörű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több mint 10 000 ügyfelet kérdezett meg. Az eredményekből az derült ki, hogy több európai országban a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon. A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, a vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött.

Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el. Az állomás méretétől és elhelyezkedésétől függően különböző kávéértékesítési formátumok állnak majd a vásárlók rendelkezésére – a frissen őrölt kávét karos kávéfőzőgéppel készítő teljes kiépítettségű kávézóktól kezdve a kávésarkokig, ahol a vásárlók elvitelre vásárolhatnak frissen készült kávét.