Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A LEGO Build to Give kampány során a LEGO Csoport 1 millió LEGO készletet ad olyan gyerekeknek, akik az ünnepeket nehéz és kiszolgáltatott helyzetben töltik. Arra bátorít a LEGO Csoport minden korosztályt, hogy vegyenek részt az ünnepi LEGO díszépítésben. Minden megépített dísz után, amit bevisznek a LEGO üzletek valamelyikébe vagy megosztanak online, a LEGO Csoport egy szettet ajándékoz a kórházakban, gyermekotthonokban és hátrányos helyzetű közösségekben lévő gyerekeknek.

A Build to Give kampányhoz kapcsolódó eseményeket november és december során szervezik. A jó ügy támogatásához bárki csatlakozhat, aki hozzá szeretne járulni az ünnepi hangulat terjesztéséhez. Erre a célra a LEGO rajongók egyaránt használhatják az üzletekben található vagy az otthoni kockáikat. A feladat egyszerű: egy mókás, csinos vagy éppen hóbortos LEGO karácsonyfadísz építése, amit vagy az üzletekben kell bemutatni vagy egy fotó készítése után megosztani a közösségi média felületek egyikén a #BuildToGive hashtag kíséretében, például a LEGO Life platformon.

LEGO Build to Give_2

„Az, hogy idén is meg tudjuk ismételni a tavalyi adományozási programunkat, sőt, hogy terveink szerint meg is duplázzuk azt, olyan eredmény, amire mind nagyon büszkék vagyunk. Melegséggel tölt el minket a világ minden táján résztvevő LEGO építők lelkesedése, akik szép és mókás díszeket építenek a nehéz körülmények között élő gyerekek megsegítésére” – mondta Kathrine Kirk Muff, a LEGO Csoport Társadalmi Felelősségvállalásért felelős alelnöke.

A LEGO szetteket azokban az országokban adományozzák majd, ahol aktív a kampány, illetve ahol a LEGO Csoportnak üzleti központja vagy gyára található.

Magyarországon a LEGO Helyi Közösségi Szerepvállalás program szervezésében, az Amigos a gyerekekért Alapítvány és a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével jut el több mint 10 000 LEGO játék rászoruló gyerekekhez.

További részletek a helyi jótékonysági partnerekről az alábbi linken érhetők el: LEGO.com/BuildToGive.