Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Coca-Cola HBC legalább tíz országban tervezi elindítani a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban. A 28 országban jelenlévő vállaltcsoport többek között Bulgáriában, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Oroszországban és Svájcban kezdi meg a Costa Coffee értékesítését az elkövetkezendő évben. A döntés rengeteg fogyasztót, vevőpartnert és értékesítési csatornát érint, valamint nagyban hozzájárul ahhoz a stratégiai célkitűzéshez, hogy a cég teljeskörű italgyártóvá váljon.

CCHBC_Costa-1

“Ez egy nagyszerű hír, hiszen ezzel a lépéssel valódi értéket teremtünk vevőpartnereink és saját magunk számára is” – mondta Zoran Bogdanovic, a Coca-Cola HBC vezérigazgatója. “Azzal, hogy egy olyan erős márka, mint a Costa Coffee a portfóliónk részévé válik, lehetőségünk nyílik még több fogyasztási alkalommal italt kínálni fogyasztóinknak, valamint még szorosabbra fűzhetjük együttműködésünket vevőpartnereinkkel minden értékesítési csatornán. Jól felépített infrastruktúrával, folyamatokkal, tapasztalattal és tudással rendelkezünk a kávé kategóriában, vagyis minden adott ahhoz, hogy élni tudjunk az előttünk álló nagyszerű lehetőséggel.”

A The Coca-Cola Company 2019 januárjában vásárolta meg a Costa Coffee-t, majd a piacszerzésre fókuszálva elsősorban a kávéautomaták és a fogyasztásra kész italok piacán növelte üzleti aktivitását. A Costa Coffee jelenleg piacvezető Nagy-Britanniában, de egész Európában, a Távol-Keleten, a Közel-Keleten és Afrikában is rendkívül népszerű.

CCHBC_Costa-2

“Nagy várakozásokkal tekintünk a Coca-Cola HBC-vel való együttműködésünkre, amelynek révén kiváló kávénkat még több fogyasztóhoz juttathatjuk el” – mondta Jennifer Mann, a The Coca-Cola Company-val való együttműködésért felelős vezető. “A mostani megállapodásunk ismét megmutatta, hogy a Costa Coffee mennyire fontos szerepet tölt be a Coca-Cola 24/7 üzletstratégiájának megvalósításában.”