Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az előző évekhez hasonlóan a Samsung 2019-ben is csatlakozik a World Wildlife Fund (WWF) kontinenseken átívelő Föld Órája kezdeményezéséhez. A nemzetközi összefogás keretein belül a vállalat március 30-án este fél 9-kor egy órára áramtalanítja legnagyobb budapesti kijelzőit és reklámfelületeit, így hívja fel a figyelmet a klímaváltozás hatásaira és inspirálja vásárlóit, hogy ők is csatlakozzanak a felmelegedés elleni küzdelemhez.

Az energiatakarékossági akciót 2008 óta minden március utolsó szombatján rendezi meg a WWF. Tavaly összesen 17 800 műemlék, nevezetesség és további különböző felületek világítását kapcsolták le a világ 188 országában. A Föld Órája lehetőséget biztosít, hogy a klímaváltozás elleni küzdelemhez bárki, akár egyéni szinten is csatlakozzon, és alkalmat teremt arra, hogy a környezettudatos életmód a mindennapi témák egyikévé váljon.

föld órája

„Büszkék vagyunk, hogy egy ilyen nemzetközi kezdeményezés részesei lehetünk. A Samsung számára kiemelten fontos, hogy felhívja a felhasználók figyelmét arra, hogy akár már ma megkezdhetik egyéni szinten is a felmelegedés elleni küzdelmet. Mindehhez akár elég az is, ha otthonunkban és munkahelyünkön odafigyelünk az energiatakarékosságra és a tudatos fogyasztókká válunk” – mondta el Witsch Gerda, a Samsung marketing vezetője.

Az idei Föld Órája kezdeményezéshez a Samsung számos leányvállalata csatlakozik világszerte, Magyarországon az olyan központi helyeken elhelyezett felületeket áramtalanítja a vállalt, mint a Váci út mellett, a Margit híd budai hídfőjénél, a Széna téren, illetve az Allé bevásárlóközpontnál elhelyezett Galaxy S10, valamint a Deák Ferenc téren található QLED TV hirdetéseket. A gyártó emellett budapesti székhelyén, az Oktogonon, és az M1-es és M7-es autópálya mellett található Samsung logók világítását is kikapcsolja az idei Föld Órája során.
(BrandTrend)