Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Wizz Air két kategóriában is elnyerte a régió egyik legrangosabb légiközlekedési elismerését, a CEESAR Díjat. A közép- és kelet-európai utasok szavazatai alapján a Wizz Air vehette át a „2018 Legjobb Diszkont Légitársasága”, valamint a „Legjobb Utaskísérők” díjat a Poznanban rendezett gálán. A két díj komoly elismerés a vállalat színvonalas szolgáltatásaiért, az elmúlt időszak kiváló üzleti teljesítményért, valamint a légitársaság hálózatának folyamatos bővüléséért.

A Wizz Air elmúlt évben mutatott kiváló teljesítményét egy, a légitársaság alapító–vezérigazgatójának ítélt díjjal is értékelte a CEESAR iparági szakértőkből és a sajtó képviselőiből álló zsűrije: Váradi József kapta „Az Év Menedzsere Közép- és Kelet-Európában” díjat.

Wizz Air CEESAR Awards

Stephen Jones, a Wizz Air vezérigazgató-helyettese és ügyvezető alelnöke elmondta: „Büszkék vagyunk rá, hogy hűséges közép- és kelet-európai utasaink bennünket választottak 2018 Legjobb Diszkont Légitársaságnak, és arra is, hogy munkatársainkat tisztelték meg a Legjobb Utaskísérőknek járó elismeréssel. 2018-ban eddigi történetünk legjobb évét zártuk Magyarországon, több mint 5 millió utast szállítottunk útvonalainkon, és 9 új járatot indítottunk. 2019-ben még tovább lépünk, immár 6 millió ülőhelyet kínálunk a magyar utazóknak, és tovább bővítjük az elérhető úti célok számát Európában és azon túl is. Töretlen az elkötelezettségünk Magyarország és a régió iránt, és továbbra is az a célunk, hogy minden esetben magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk a lehető legalacsonyabb viteldíjak mellett. Személyzetünk 2019-ben is szeretettel várja a kedves utasokat fiatal légiflottánk modern repülőgépeinek fedélzetén.”

Paweł Cybulak, a CEESAR-díj vezérigazgatója és a pasazer.com főszerkesztője elmondta: „Immár a 15. alkalommal díjaztuk a legjobb légitársaságokat, idén először nem csupán Lengyelországon belül, hanem egész Közép- és Kelet-Európában. Különleges elismerésről van szó, mivel maguk az utasok döntik el, hogy kik nyerhetik el a CEESAR Díjakat. A felmérésben dolgozó partnereink segítségével közvetlenül értük el a régió utasait, így az iparágban egyedülálló módon kizárólag olyan emberek véleményére alapoztuk a végső döntést, akik igazolni tudták, hogy igénybe vették a térségben működő légitársaságok szolgáltatásait. Ez a körültekintő eljárás alapozza meg díjaink hitelességét és presztízsét. Felmérésünk 2004 óta a légiközlekedés legfontosabb közvélemény-kutatásai közé tartozik, és azzal, hogy egész Közép- és Kelet-Európára kiterjesztettük, idén CEESAR Díjnak neveztük el. Az elismerés jelentőségét mutatja, hogy több mint 40 ezer utas véleményét vettük figyelembe, a poznani gálán pedig az iparág legbefolyásosabb szereplői vettek részt. A díjátadó nem csupán arra teremtett alkalmat, hogy kitüntessük a legjobbakat, hanem arra is, hogy a légiközlekedés szereplői személyesen is találkozhassanak versenytársaikkal, partnereikkel. Ezúton is szeretnék gratulálni a Wizz Airnek, hiszen a diszkont légitársaságok és az utaskísérők mezőnyében elért első helyezései azt jelzik, hogy az iparág és az utasok egyaránt elismerik a vállalat kimagasló teljesítményét, valamint a menedzsment és a munkatársak kiváló munkáját.”
(BrandTrend)