Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Újabb, ezúttal nemzetközi szintű munkáltatói elismerést nyert el az NN Biztosító. A Top Employer Institute (TEI) azokat a munkáltatókat díjazza a Top Employer Europe és Magyarország tanúsítvánnyal, amelyek emberközpontú (people-first) HR-stratégiájukkal arra törekszenek, hogy a lehető legjobb színvonalú munkakörnyezetet biztosítsák munkavállalóiknak. A TEI átfogóan elemzi a vállalatok munkáltatói alapelveit és gyakorlatait, kitérve a szervezeti kultúrára, a tehetséggondozásra, a munkaerő-tervezésre, a beléptetésre, a képzésre és fejlesztésre, a teljesítménymenedzsmentre, a karrierlehetőségek és az utánpótlás menedzsmentjére, valamint a kompenzációs és juttatási rendszerre.

„A 2018-as Szerethető munkahely díj után – amelyet egyedüliként érdemeltünk ki a hazai pénzügyi szektorban – ez az újabb elismerés megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk, hogy valóban támogató és inspiráló munkakörnyezetet teremtsünk jelenlegi és leendő munkatársainknak” – hangsúlyozta Sztanó Imre, az NN Biztosító elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: „számunkra különösen fontos ez a jelenlegi helyzetben, hiszen nemrégiben a teljes szervezetünket agilis módszertanra állítottuk át, ami kollégáinknak is teljesen új környezetet, új lehetőségeket és új kihívásokat teremt. Ezért kiemelt célunk őket személyes és szakmai téren is támogatni az ezekhez való alkalmazkodásban”.

rolunk_nnbiztosito_img_allstaff

„Ez egy óriási változás, amely minden munkatársunkat érinti, és amelyet mindenki máshogy él meg, más-más tempóban haladnak az ehhez való alkalmazkodásban. Ezért igyekszünk olyan széleskörű, személyes és szakmai támogatást egyaránt nyújtó programsorozatokat kialakítani, amelyekben mindenki megtalálja azt a fajta segítséget, amelyre éppen szükségük van” – mondta Tóth Lajos, a biztosító HR-igazgatója.

„Tavaly indítottuk el belső NN Inspire Programunkat, amelynek keretében személyes történeteinkkel és coachokkal igyekszünk segíteni egymást a kollégákkal a legkülönfélébb kihívások leküzdésében és a fejlődési céljaink elérésében. Emellett tematikus reggelik és kötetlen programok szervezésével folyamatosan lehetőséget biztosítunk nekik, hogy a vállalatvezetőkkel is megoszthassák ötleteiket, meglátásaikat. Végül pedig az NN Kids, szombati gyermeknapközinkkel a családosokat igyekszünk támogatni” – összegezte Jurecska Andrea, a biztosító employer branding vezetője.
(BrandTrend)