Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az UNIQA Biztosító támogatásával a Csodalámpa Alapítvány november közepén hirdette meg a „Csodabogarak” kampányát annak érdekében, hogy a jótékonykodni vágyók közül még többen álljanak a nagybeteg gyerekek mellé az ünnepi időszakban. A kezdeményezés sikerrel, és mintegy 2 milliónyi adománnyal zárult. Száznál is többen váltak „Csodabogarakká”, a legtöbb adományozó Budapestről és a Balaton környékéről, Szegedről, valamint Miskolcról jelentkezett be.

A kezdeményezés célja az volt, hogy közös platformot biztosítson azoknak, akik kisebb összeget tudnak jótékony célra fordítani és azoknak, akik nagyobb felajánlással szeretnék támogatni a súlyos beteg gyerekeket a Csodalámpa Alapítvány munkáján keresztül.

csodabogar_uniqa_0118

Már a kampány indulásakor olyan hírességek váltak Csodabogarakká, mint például Rudolf Péter Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas színész, Baji Balázs világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüstérmes magyar gátfutó, Cseh László olimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és Európa-bajnok úszó, vagy éppen Sebestyén Balázs televíziós és rádiós műsorvezető. Később az ő példájukat követve száznál többen csatlakoztak a programhoz, így felkerülhettek arra az országos térképre, amelynek célja az volt, hogy a legaktívabb adományozó régiókat megjelenítse.

Felkai Márta, a Csodalámpa Alapítvány kommunikációs szakértője a kampányzárással kapcsolatban elmondta: „Az UNIQA Biztosítónak köszönhetően az ország különböző pontjairól egyre többen figyelnek fel az Alapítványunk munkájára. Igazán megható, hogy a megtett kilométereit felajánló sportolók mellett gyerekek is regisztráltak, az egyikük a versenyeken használt úszósapkáját ajánlotta licitálásra, míg egy kislány a szülinapi ajándékokra szánt összeget adományozta a szüleivel a Csodalámpának. Idén a „Csodabogarak” adománygyűjtő oldalon keresztül novemberben és decemberben összesen mintegy 2 millió forinttal segítették a jó szándékú támogatóink a Csodalámpa tevékenységét.  Ennek köszönhetően még több nagybeteg gyermek álmát válthatjuk valóra 2019-ben.”
(BrandTrend)