Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Budapest Bank három éve elindított ügyfélélmény programját díjazta a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amely évről évre innovativitásuk és ügyfélélményre gyakorolt, mérhető pozitív hatásuk alapján ismeri el hazai vállalatok projektjeit.

„Általában adott évben megvalósított rövid, projektszerű fejlesztéseket ismerünk el, de mivel példaértékűnek tartjuk a Budapest Bank több évet felölelő, teljes szervezetet átfogó stratégiáját, ebben az esetben külön elismerésként a „Legjobb Ügyfélélmény Projekt 2018 Különdíjat” is odaítéltük” – mondta el Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója. „A szolgáltató és kereskedő vállalatok egyre inkább tudatában vannak, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás az üzleti siker egyik kulcsa. A stratégiai célok mindennapi gyakorlatba való átültetése azonban közel sem egyszerű, és többek között ebben végzett a bankszektorban úttörő munkát a pénzintézet” – tette hozzá Szabó Csaba.

Develor Budapest Bank Ügyfélélmény díjátadó

„Hiszünk abban, hogy az ügyfelekre való odafigyelés pozitívan megkülönböztet és versenyelőnyt biztosít számunkra, hiszen egyre kevésbé az árakban vagy a termékekben versenyeznek egymással a pénzügyi szolgáltatók. Büszkék vagyunk arra, hogy külső és belső ügyfél-elégedettségi mutatóink évről évre növekednek. A szakmai zsűri által nekünk ítélt különdíj megtisztelő elismerés és megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk” – mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezetője. „Célunk, hogy a Budapest Bank Magyarország legszerethetőbb és leginkább ajánlott bankja legyen, ezért a jövőben azon dolgozunk, hogy még tovább fejlesszük ügyfélkiszolgálásunkat” – tette hozzá.
(BrandTrend)