Kategória: Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Az ablakprofilok és építési megoldások gyártója, a Deceuninck Csoport bejelenti stratégiai döntését az Inoutic és a Deceuninck márkáinak egyesítéséről, melyek a továbbiakban a Deceuninck globális márkanéven lesznek elérhetők. A döntés egy újramárkázási folyamat kezdete, amely mind a 16, a Deceuninck közép-kelet-európai régiójához tartozó országot érinti, ahol az Inoutic márkanév jelen van.

Deceuninck_Francis_Van_Eeckhout

Francis Van Eeckhout, a Deceuninck Csoport ügyvezető igazgatója a döntés kapcsán elmondta: “Célunk, hogy egy erős, globális márkát hozzunk létre, amely további növekedést hoz és még inkább erősíti pozíciónkat Magyarországon, Európában és minden további piacunkon világszerte. Ez a döntés gyorsítani fogja az innovációs folyamatokat és a termékfejlesztéseket Európán belül, amely megkülönböztet bennünket versenytársainktól, és partnereinket is versenyelőnyhöz juttatja, hogy az ő cégeik is növekedhessenek.”

Az új márkastratégia a marketing befektetéseket is maximalizálni fogja, például a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) Deceuninck – Quick-Step csapatának fő szponzori szerepe révén, amely magasabb márkaismertséget hozhat nemcsak a Deceuninck márkának, hanem több mint 4000 partnerének is, több mint 90 országban. A stratégiai döntéssel a Deceuninck a zöld megoldások terén is növelni fogja befektetéseit.

„Az új szemléletmódunk, illetve új márkastratégiánk első eredményeként díjnyertes Elegante profilrendszerünk, amelyet elsősorban a közép-kelet-európai  piacra fejlesztettünk, 2019 folyamán más európai országokban is bevezetésre kerül. Emellett folytatjuk az újgenerációs profilrendszerek kialakítását és fejlesztését is, az innovációra, a dizájnra és a környezettudatosságra koncentrálva, amelyek a 2020-as Fensterbau Frontale vásáron kerülnek majd bemutatásra” – mondta el Victoria Hemelaer, a Deceuninck marketingigazgatója.
(BrandTrend)