Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Fél évvel azután, hogy 200 millió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, kilépett a nemzetközi piacra a rendezvények számára interaktív vetélkedő- és játékshow megoldást nyújtó magyar Duelbox – jelentette be Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója.

A 2015-ben alapított magyar startup vezetője elmondta: három év alatt nagy ismertségre tettek szert a hazai rendezvénypiacon. Az itteni tapasztalatokat figyelembe véve dolgozták ki a rendszer nemzetközi piacra szánt változatát, amelyet webes-előfizetéses konstrukcióban tettek elérhetővé a napokban. A bevezető időszakban a Duelbox alap változata ráadásul díjmentesen elérhető, a kiegészítő extra szolgáltatásokat pedig külön díjért cserében használhatják az ügyfelek.

Fontos mérföldkő számunkra, hogy közel háromévnyi sikeres hazai építkezés után ki tudtunk lépni a nemzetközi piacokra, és immáron világszerte elérhetővé vált a Duelbox platform. A Duelbox az interaktív játék erejével forradalmasítja a rendezvényeket, és egyben remek kiegészítő szolgáltatást és bevételi forrást jelent a rendezvényes cégek számára” – tette hozzá Sárosi Róbert.

Duelbox_20180629

A Duelbox által kifejlesztett innovatív platform egy testre szabható rendezvényeszköz, amely interaktív vetélkedők és játékshow-k szervezését és lebonyolítását teszi lehetővé egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. Az interaktív játékok segítik a rendezvényeken és előadásokon a nézők hatékonyabb megszólítását, aktív bevonását. A vállalat folyamatosan keresi új partnereit. A platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, miközben az ügyfél igényei szerint teljesen márkázható a felület.
(BrandTrend)