Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Öt évvel ezelőtt indult útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO. Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első trimeszterében pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. (Forrás: AC Nielsen)

A XIXO jegesteái és szénsavas italai tavaly szeptembertől már az iskolai büfékben is kaphatók, hiszen a termékek nem tartoznak a Neta törvény hatálya alá, mivel energia- és cukortartalmuk a megengedett határértéken belül helyezkedik el.

marcz_tamas_xixo

A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában olyan kiváló sportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik, a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét – az együttműködés mintegy párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményeik és sikerességük, valamint a hazai márkaként a XIXO által rövid idő alatt elért sikersztori között.

xixo_sajtotajekotato1

A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat.

akos_xixo

„Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta. A limitált kiadású dobozon szereplő képeken végig követhető a zenész 30 éves pályafutása, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes Spar, Auchan és Metro hálózatban, valamint a független kisboltokban” – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.
(BrandTrend)