Az Ericsson lesz a Chelsea Football Club hazai stadionjának, a londoni Fulham városrészben levő Stamford Bridge-nek a hálózati hozzáférést biztosító szolgáltatói partnere. Az ingyenes wi-fi lefedettség biztosítása a „Small Cell as a Service” hálózatra kapcsolt sportlétesítmény üzleti modell alapján történik, amelynek keretében az Ericsson megtervezi, megépíti és üzemelteti a hálózatot az ügyfél nevében. Így a Chelsea FC a szurkolói számára az egész stadionban magasabb szintű élményt biztosíthat: a szurkolók digitális kapcsolatban lehetnek egymással, a klubbal, barátaikkal és családjukkal.
Amikor 2016/2017-ben ötödszörre is az angol labdarúgó-bajnokság első osztályának élén végzett, a Chelsea FC minden hazai meccsét telt ház előtt játszotta a Stamford Bridge-ben. Sok szurkolójuk osztotta meg okostelefonnal készített fotóit és videóit a közösségi médiában, gyakran próbára téve a mobil hálózatok terhelhetőségét. Annak érdekében, hogy a látogatók fennakadások nélkül élvezhessék a digitális élményeket, az Ericsson egy szolgáltatói szintű wi-fi hozzáférési hálózatot fog tervezni, építeni és üzemeltetni, illetve a későbbiekben kezelni a Chelsea FC nevében.
Chris Townsend, a Chelsea FC kereskedelmi igazgatója a következőket mondta: „Örömteli várakozással nézünk az Ericsson-nal kialakítandó gyümölcsöző partnerségünk elé, amely közvetlenül segíti majd a Stamford Bridge törzsvendégének számító több ezer szurkolót. Az Ericsson élen jár az innovatív digitális megoldások szállítása terén és szívesen látott tagja lesz a Chelsea családnak.”
Arun Bansal, az Ericsson európai és latin-amerikai régióért felelős alelnöke így nyilatkozott: „Kutatásaink azt jelzik, hogy az emberek használni szeretnék digitális eszközeiket, bármerre is járnak: az online kapcsolat igénye pedig még égetőbb a Chelsea FC hazai mérkőzései során. Partnerségünk révén gondoskodni fogunk arról, hogy a Stamford Bridge stadionban a hálózati kapcsolat minősége ne maradjon el a játék minősége mögött, és örömmel vizsgáljuk meg azokat a további lehetőségeket, amelyek révén a Chelsea FC a digitális élmények terén is a tabella élére állhat.”
Brazíliában a 2014. évi négyhetes futballőrület, 2015-ben a svédországi Északisí-világbajnokság, 2016-ban a franciaországi európai futballtorna során, valamint 2016-ban a riói nyári sportjátékok alatt az Ericsson gondoskodott arról, hogy a hálózatok lépést tartsanak a szurkolókkal.
(BrandTrend)