Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd éves bruttó forgalmat, 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el. A vásárlások száma 43 millióra nőtt, az előző évhez képest 3 százalékkal növekedett. A vállalat mérleg szerinti eredménye pedig elérte a 3,6 milliárd forintot. Az áruházlánc így 2016-ban is növekedett és tovább erősítette magyarországi pozícióját a kiskereskedelmi szektorban. A vállalat célkitűzése, hogy az Auchan márkát a lehető legszélesebb körben tegye elérhetővé a lakosság számára, ennek jegyében indította el online áruházát az áruházlánc tavaly novemberben és készül idén megnyitni első szupermarketjét is, Szekszárd belvárosában. Így a hipermarketek és töltőállomások mellett az e-kereskedelemben és a szupermarketek terén is képviselteti magát az Auchan.

Auchan_Szekszard_szupermarket_latvanyterv

Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban is stabil fejlődést ért el, így negyedik éve önfinanszírozó, vagyis sem működéséhez sem beruházásaihoz nem vesz igénybe külső finanszírozást. A pénzügyi eredmények alapján az áruházlánc éves bruttó forgalma 2016-ban 350,4 milliárd forintra nőtt, amely az előző évi eredményekhez képest 3,8 százalékos emelkedést jelent. A vállalat mérleg szerinti eredménye elérte a 3,6 milliárd forintot. Ezeket az eredményeket a többcsatornás kereskedelem kialakítása mellett az árpolitika megtartásával, és széles választékával érte el a lánc.

A többcsatornás értékesítés felé fontos lépést tett tavaly a vállat, 2016 novemberétől ugyanis már online áruházában is várja vásárlóit. Az új szolgáltatás dinamikusan fejlődik mind a vásárlók száma, mind pedig a kiszállítási területek terén az első évben. Az Auchan célja, hogy 2017 második felére teljes lefedettséget érjen el Budapesten és vonzáskörzetében, hogy elérhetővé tegye az online vásárlást és kiszállítást az fővárosi és az agglomerációban lakók számára. A vállalat az online áruház kiemelt céljának tekinti a kiváló minőségű ügyfélkiszolgálást, amelynek alapja a személyre szabott figyelem és kiszolgálás. A minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében a vállalat a teljes online kiszolgálást saját infrastruktúrával és saját alkalmazásban levő munkatársakkal működteti.

Stratégiai célkitűzésével összhangban az Auchan Retail Magyarország a többcsatornás kereskedelmi formátum kialakításában egy újabb állomásához érve, hamarosan szupermarketet nyit Szekszárd belvárosában. Ezzel a lépéssel az áruházlánc még közelebb kerül a lakossághoz, erősíti dunántúli jelenlétét, és új formátummal bővíti magyarországi tevékenységét.

Auchan_sajtotajekoztato_20170707_

A szekszárdi áruházunk nyitása fontos mérföldkő magyarországi kereskedelmi tevékenységünkben, hiszen ismét egy új formátummal, szupermarkettel szolgálhatjuk ki vásárlóink igényeit. A belvárosi helyszín lehetővé teszi, hogy a városkörnyéki hipermarketjeink mellett ezzel az új formátummal még közelebb kerüljünk vásárlóinkhoz” – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója.
(BrandTrend)