Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A díjazottakat a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként. A dmBio termékei bio élelmiszer kategóriában érdemelték ki a megtisztelő címet.

A dm polcaira 2015 tavaszán érkezett meg a 25. dm márka, a szortimentben mára több, mint 440 terméket találnak a vásárlók. A kínálatban bébi menük, bébi tej-és gabonapépek, direktlevek, zöldséglevek találhatók meg, folyamatosan érkeztek a polcokra a paradicsomos termékek, olajak, főzőkrémek, mézek extra dzsemek, magkrémek, pelyhek, sütési hozzávalók, lisztek, aszalt gyümölcsök és magvak, crunchy müzlik, növényi pástétomok, vegetáriánus kenyérfeltétek, gyümölcsszeletek.

dmbio év terméke díj 2017

Az alapanyagok ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, minden felhasznált alapanyag gondosan válogatott. A termékek elkészítési módjánál elsődleges szempont, hogy megmaradjon az alapanyagok teljes értékűsége. A feldolgozás kíméletesen történik (pl. hidegen sajtolt olajak), így a termékek tovább megőrzik értékes összetevőiket. A dmBio termékek sem kénezéssel sem ionizáló sugarakkal nincsenek tartósítva, a termékek szükség esetén mézet, teljes kiőrlésű cukrot vagy szirupot tartalmaznak. A termékcsalád tagjai génmanipulált alapanyagokat nem tartalmaznak, minőségellenőrzésüket független szakértő intézetek végzik.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a legfiatalabb dm márka másodszorra nyerte el az Év terméke elismerést. A tudatos étkezés a dm egészséges életmódot támogató törekvésének egyik legfontosabb eleme, a dmBio bevezetésével elérhető áron kínálunk vásárlóinknak kiváló minőségű bio termékeket” – hangsúlyozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
(BrandTrend)