Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az egész évben kapható termékek terén a porszívók és a vízforralók fogytak leginkább a konyhai kisgépeket és háztartási készülékeket gyártó Sencor szerint. A cég tapasztalatai alapján elmondható, hogy egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges készülékeket. „Ugyancsak jellemző trend volt tavaly a felső kategóriás termékek eladásainak növekedése, ami azt tükrözi, hogy már kevésbé árérzékenyek a magyar vásárlók” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.

Tavaly egyértelműen karácsonykor érte el csúcspontját idehaza a háztartási gépek piaca, de az ősz folyamán is tapasztalható volt egy nagyobb eladási csúcs. „A karácsony mellett egyre nagyobb forgalmat bonyolítanak le a kereskedők a Black Friday alkalmából. Cégünk úgy számol, hogy ez a tendencia tovább fog erősödni a következő években” – tette hozzá.

Slágertermékek szempontjából a Sencor márkás háztartási gépek két csoportra bonthatók. Az egyik a szezonális készülékek kategóriája, a másik pedig a hagyományos szortiment, vagyis az egész évben keresett termékek csoportja. „Az idényfüggő készülékek terén tavaly kiemelkedő eredményt produkáltunk. A nagy nyári melegnek köszönhetően jól fogytak a hűtéstechnikai készülékek, így például az asztali, illetve az álló ventilátorok, valamint a mobil klímaberendezések is” – árulta el a termékmenedzser. A sztenderd szortimentből pedig leginkább a porszívókat, kenyérpirítókat és vízforralókat keresték a vásárlók.

SWK1280SS_teazas

A korábbi évekhez képest egyre többen keresik az egészségtudatos táplálkozáshoz szükséges termékeket. „Köszönhetően a széles termékpalettánknak, sikerült meglovagolnunk ez a hullámot és a korábbinál nagyobb mértékben tudtunk eladni slow juicereket, smoothie készítőket és nutri turmixgépeket. 2016-ban folyamatos kereslet mutatkozott a kenyérpirítókra, vízforralókra, botmixerekre és robotgépekre is” – tette hozzá Lucza András.
(BrandTrend)