Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Allianz Hungária Zrt. második alkalommal is sikert aratott a World Finance londoni székhelyű, piacvezető pénzügyi szaklap közönségszavazásán, ahol 2007 óta évről évre díjazzák a világ legjobb, leginnovatívabb és legeredményesebb vállalatait különböző kategóriákban. Idén tíz kategóriát indított a pénzügyi lap, ezek között a biztosításszakmai díj elnyeréséért volt versenyben az Allianz.

A World Finance olvasóközönségének szavazatai alapján az Allianz Hungária Zrt. bekerült Magyarország három legjobb biztosítója közé, amelyek közül szakmai zsűri döntött arról, hogy ki kapja a legjobb biztosító társaságnak járó díjat. A World Finance Global Insurance Award 2016 versenyen a kvantitatív és kvalitatív válaszok alapján az Allianz Hungária Zrt. nyerte el a legjobb magyar General Insurance Company 2016 címet.

World_Finance_2016

„A World Finance Global Insurance Award versenyen többek között a digitalizációs, valamint az ügyfélközpontúságot célzó aktivitásaink alapján díjaztak bennünket. Az elnyert legjobb magyar General Insurance Company 2016 cím abban erősített meg, hogy folytassuk az innovációs törekvéseinket. A világ megállíthatatlanul változik körülöttünk, azonban biztosítóként nem tehetjük meg, hogy sodródunk az árral, a lehető legtöbbet kell tennünk azért, hogy a változások élére álljunk – hangsúlyozta Kisbenedek Péter, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója. – Folytatva az elmúlt években megkezdett munkát, tovább dolgozunk azon, hogy minél több elégedett ügyfelünk legyen. Látszódik az a trend is, hogy egyre több ügyfelünk részesíti előnyben az elektronikus kommunikációt és teszi elérhetővé az elektronikus ügyfélkontakt adatait, ennek tudható be, hogy jelentős mértékben csökken a papír alapú kommunikáció mértéke az ügyfeleinkkel.Mindemellett megújult a honlapunk, aminek köszönhetően lehetővé vált, hogy weboldalunk minden platformon – a hagyományos számítógépek után már a rohamosan terjedő táblagépeken és okostelefonokon is – egységes megjelenésű, jól használható legyen, és dizájnjában, valamint webes megoldásaiban is megfeleljen a legújabb trendeknek.”
(BrandTrend)