Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A világszínvonalú, egyedülállóan parfümös, gyümölcsös termékeiről ismert Márton és Lányai pálinkaház egy új sorozattal jelentkezik, amely évről évre a márka aranyérmes pálinkáit tartalmazza. A sorozat világszerte az első évjáratozott pálinkacsalád.

gold50_001

A GOLD50 magas fokú szakmai bátorságot feltételez, hiszen ez a hosszú távú terv előrevetíti: az elkövetkező években is aranyérmes pálinkákat készítenek. A párlatokat 50%-os alkoholtartalommal palackozzák, hogy a termékcsalád ezzel is megkülönböztesse magát a márka klasszikus termékeitől. A GOLD50 sorozat limitált példányszámban, nagyvárosonként egy-egy kiemelt kereskedelmi egységben vásárolható meg.

marton-janos_001

Régóta szerettünk volna a fogyasztók számára egy külön termékcsalád keretében elérhetővé tenni azt a csúcsminőséget, amellyel a hazai és nemzetközi versenyeken csak a szűk szakmai közönség találkozhat. A sorozat egyes tagjai olyan minőséget képviselnek, ami nagyon ritkán kerül a boltok polcaira” – mondta Márton János, a Márton és Lányai pálinkaház főzőmestere.

gold50_002

Márton János főzőmester neve mára referenciává vált a szakma és a pálinkaértő közönség körében; elvitathatatlan szerepe van annak az új, gyümölcsös, könnyed, illatos, már-már parfümös pálinkakarakter megalkotásában, amely újra divattermékké tette pálinkát. Ugyancsak Márton János nevéhez fűződik Magyarország első szuperprémium kategóriás pálinkájának megalkotása: a pálinkaház tavaly decemberben Crystallum néven mutatta be Ajka-kristály üvegbe palackozott csúcstételét.

mlgold50_001

A Márton és Lányai márka sikerét annak köszönheti, hogy kezdetektől fogva állandó prémium minőséget tudott biztosítani fogyasztóinak. A díjnyertes pálinkákra termékcsaládot alapozni magas fokú szakmai bátorságot feltételez, de az elmúlt évek azt bizonyítják, hogy a Márton és Lányai pálinkaház rendelkezik azzal a tudással, ami előrevetíti, az elkövetkező években is aranyérmes pálinkái lesznek” Borbáth Gabriella pálinkaszakértő.

mlgold50_002

A termékcsalád teljes arculatát és az összes kommunikációs anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte.
(BrandTrend)