Kategória: Képes hír és Piac.
Admin kategória: Képes hír.

A fenntarthatóság eszméjének át kell hatnia a vállalat működését, és egyben a vállalatvezetés szemléletét, hogy ne csak elszigetelt CSR akciók szülessenek, hanem a teljes értékláncban hasznosuló valódi brand értékként hasznosuljon minden ezzel kapcsolatos vállalati tevékenység. Talán ez a két napos képzés esszenciája, amin több magyarországi nagyvállalat CSR vezetője vett részt. A vállalati márka és a márkaértékek elválaszthatatlanok a fenntartható működés szemléletétől.

kozos-leadership2
Dr. Jánosy Zsuzsanna, Kőszegi András

Bognár Károly, a KÖVET egyesület volt vezetője  és egyben a CIB BANK korábbi kommunikációs vezetője, Schubauer Krisztina, a Microsoft CSR menedzsere és Molnár Klára, a Magyar Adományozói Fórum elnöke osztották meg tudásukat a BrandTrend tulajdonos ügyvezetői mellett.

bognarkarcsi2
Bognár Károly

Bár fontos a vállalati felelősségvállalás definiálása és terminológiája, hisz ez a fontosságát mutatja, látni kell azt is, hogy jelentősége, égető kérdései országonként, társadalmanként változnak. Érdemes kitekinteni, hisz a világ kihívásai és a megoldandó problémák összeérnek, és nagyon színes az a paletta, amihez nyúlni lehet a megvalósításban.

Dr. Jánosy Zsuzsanna elmondta, hogy a vállalat, a vállalati környezet és a szegmens aktivitásainak pontos ismerete és áttekintése után fontos a saját hiten, és akár kreativitáson alapuló, mégis a vállalati DNS-nek megfelelő stratégiák és programok kidolgozása,  minél korábbi szakaszban bevonva az érintetteket. A cél nem lehet a rövidtávú problémamegoldás, hanem a közös értékteremtés hoz maradandóan értékes eredményt.

maf
Dr. Molnár Klára

Kőszegi András a márka és a fenntarthatóság összetartozását hangsúlyozta, hisz a márkaépítés  a bizalom megszerzésének és megtartásának művészete, ami megfelel a CSR aktivitások céljának is.

A fenntarthatósági kompetenciaterületek  egyben a márka különbözni tudásának részei, a BrandTrend márkatanácsadói konzultációi is ezt figyelembe véve történnek.

schub
Schubauer Krisztina

Molnár Klára a társadalmi befektetések és adományozási technikákba avatta be a résztvevőket. Mivel a magyarországi és európai irányelvek a CSR és jelentésírás területén sok helyen értelmezésre szorulnak, Schubauer Krisztina rendszerezte az ezzel kapcsolatos vállalatok számára iránymutató és aktuális tudásanyagot.
(dr. Jánosy Zsuzsanna, BrandTrend)