Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A PayPal online fizetési rendszer elemzőinek előrejelzése szerint az idei ünnepi időszak kiugróan magas e-kereskedelmi forgalmat hozhat, ugyanakkor kiemelendő tendencia, hogy globálisan egyre nő mobil eszközt használó vásárlók aránya. A mobilon keresztüli vásárlások száma a nemzetközi trendnek megfelelően várhatóan Magyarországon is növekedni fog: a PayPal és a GfK kutatása alapján az aktív internet használók 42%-a fog mobilt használni az internetes vásárláshoz.

A PayPal várakozásai szerint a Cyber Monday-en – ami idén november 28-ára esik –  a fizetések összvolumene meghaladhatja a másodpercenkénti 25,000 dollárt, miközben egy átlagos napon általában másodpercenként 10,900 dollár körüli fizetési mennyiséget regisztrál a vállalat. Tavaly a Cyber Monday hozta a PayPal történetében a legnagyobb számú 24 óra alatt lebonyolított tranzakciót:  a vállalat rendszere több, mint 450 fizetést regisztrált másodpercenként.

5a1a1271

A PayPal előrejelzése alapján a legnépszerűbb vásárlási kategóriák idén az elektronikai cikkek, a ruházati cikkek, illetve az autóalkatrészek lesznek. Idén decemberben a vállalt ezen kívül több mint 17 millió P2P tranzakcióra számít, amit elsősorban az ajándékok költségének megosztásával kapcsolatos, barátok és a családtagok közötti utalások tesznek ki.

5a1a1329

Az online ajándékozásra vonatkozó számadatok a karácsony előtti időszakban különösen érdekesek lehetnek az egyre népszerűbb elektronikusan elküldött jótékonysági felajánlások, az e-adományok miatt. Tavaly a PayPal rendszerén keresztül 7 millió felhasználó több, mint 857 millió dollárt adományozott 183 ország 250,000 szervezetének, sőt a Giving Tuesday napján csak huszonnégy óra alatt 45,8 millió dollárt adományt ajánlottak fel. A jótékonysági kezdeményezés a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült, mint a legnagyobb forrás, amelyet jótékonysági célra gyűjtöttek egy nap alatt.  A vállalat számításai szerint az online adományozás 2016-ban ismét növekedni fog, mobil keresztül pedig 45%-kal fognak többen jótékonykodni.
(BrandTrend)