Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A 2011-től működő lengyel ANSWEAR.com hazájában elsőként nyitott multibrand online áruházat, a cég a meggyőző hazai sikerek után az elmúlt két évben a nemzetközi terjeszkedést tűzte ki célul. 2014 óta Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában lépett piacra, és 2016 szeptemberében a teljes értékesítésének már 52%-át a külföldi eredmények tették ki. A magyarországi webáruház megnyitása újabb lépés az üzletlánc európai terjeszkedésében.

„A külföldi piacok dinamikus növekedésének köszönhetően ez az arány a jövőben várhatóan hónapról hónapra tovább növekszik, és reméljük, a most induló magyar piacon is bizalmat szavaznak nekünk a vásárlók” – nyilatkozta Wojciech Tomaszewski, az ANSWEAR Marketing és E-commerce vezetője.

answear_247

Az ANSWEAR.hu oldalon kategóriánként több száz termék elérhető, a szállítási idő 2 nap és 10 000 forint felett ingyenes. Ha nem jó méretet vagy színt rendeltünk, a termékek 30 napig küldhetőek vissza, és minden darabra 2 év minőségi garanciát vállal a cég.

Az ANSWEAR több mint 200 világmárkával várja a magyar vásárlókat. Nem csak női, férfi- és gyermekruházati cikkeket, de cipőket és kiegészítőket is forgalmaz. A legnagyobb brandek mellett – Vero Moda,  Adidas,  Nike,  New Balance, Levi’s, Lee, Wrangler, Guess Jeans, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY – új színfoltot jelent, hogy lengyel tervezők márkáit, például az Answear Rebel brandjét is, online egyedül itt érhetik el a magyar vásárlók.
(BrandTrend)