Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Trade Magazin és a Trade Marketing Klub által meghirdetett SuperStore versenyen egy
szakmai zsűri választotta ki a nyertes pályázatokat: diszkont kategóriában az ALDI szántódi, Siófok utcai üzlete nyert.

szantod_1

A SuperStore címre olyan helyek, értékesítési pontok pályázhattak, ahol a dizájn, a bolt külső és belső megjelenése, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás és a célcsoport igényei harmonizálnak egymással és mindez visszaköszön a kommunikációban is.

szantod_5

„A szántódi üzletünk több szempontból is különleges: amellett, hogy a homlokzatán található az ország legnagyobb ALDI logója, az első áruházak között szerepelt, ahol a belső teret, dizájnt a korábbi üzletképhez képest modernizáltuk. A vásárlókat többek között új, szélesebb első folyosó, megújult színvilág, termékcsoport-megjelölő táblák, több ponton LED technológiájú megvilágítás, új zöldség-gyümölcs felépítmény és ingyenes wifi szolgáltatás várja. Az áruház kialakítása során arra törekedtünk, hogy vásárlóink kellemes környezetben, barátságos kiszolgálás mellett vásárolhassanak magas minőségű termékeket. A környezettudatosságra is nagy hangsúlyt fektettünk: a nagy mennyiségű papírhulladékot helyszíni tömörítés után újrahasznosítjuk, a bolt által termelt műanyag hulladékot szelektíven gyűjtjük, hővisszanyerő rendszerünk segítségével pedig – a hűtőink működése közben keletkezett hulladékhőt felhasználva – csökkentjük a fűtésre fordított energiát. Nagyon örülünk, hogy az újjáépítés a vásárlók mellett a szakmai zsűri tetszését is elnyerte” – mondta Székács Tibor, az ALDI Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)