Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

Európa legnagyobb online divat- és életmód kiskereskedelmi vállalata, az Otto Group által alapított LASCANA fürdőruha- és fehérnemű márka már Közép-Európa három országában, így Magyarországon is elérhető. A LASCANA Európában, Észak- és Dél-Amerikában, illetve Ázsiában több millió nőt hódított meg az elmúlt évtizedben. Régiónkban és Magyarországon is az online értékesítésen lesz a fókusz.

Immáron három közép-európai országban, köztük Magyarországon is kapható a LASCANA fürdőruha- és fehérnemű márka, amelyet elsősorban a minőségre, stílusra egyaránt fogékony, igényes nőknek szánnak.

Nicht zugewiesen

A LASCANA a globális fürdőruha- és fehérnemű piac egyik legdinamikusabban növekvő márkája. Világszerte 3 millió darab fürdőruhát, strandruhát, fehérneműt és hálóruhát vásárolnak LASCANA márkajelzéssel.

Alapítója, a hamburgi székhelyű és az egész világban tevékenykedő Otto Group. Közép-Európában (Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon) a budapesti központú Otto Central Europe Kft. képviseli a márkát.

Nicht zugewiesen

Míg Németországban és a világban online áruházai mellett márkaüzletek, illetve ún. shop-in-shops jelenlét támogatja a LASCANA értékesítését, addig Magyarországon és számos közép-európai országban, alapvetően az online szegmensben lesz elérhető a márka.

A saját LASCANA márka mellett további, világszerte ismert márkák, mint például a Buffalo, a Sunseeker, a Jette, az S.Oliver vagy a Marie Claire is megtalálhatóak az új LASCANA-Shopban.

Nicht zugewiesen

A LASCANA évek óta világszerte ismert, szexi modellekkel dolgozik együtt. A közelmúltban Erin Heatherton, Irina Shayk és Sara Nuru voltak a márka nagykövetei, az idei szezonban pedig Kenya Kinski-Jones, a színésznő, Nastassja Kinski és a zenei producer, Quincy Jones lánya, valamint Kathrin Brömmel, modell, közösségi média sztár és énekesnő közreműködésével kerül majd rivaldafénybe a LASCANA.
(BrandTrend)