Kategória: Képes hír és Piac.

Admin kategória: Képes hír.

A Product of the Year, a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeit díjazó rendszere március végén energiaital kategóriában is eredményt hirdetett. A kétezer fős fogyasztói teszt eredményeként 2016-ban ismét a BUSZESZ termékcsalád, a WATT fehéreper – guava ízű energiaitala került ki győztesen és viselheti „Az Év terméke 2016” címet energiaital kategóriában.

A vállalat termékfejlesztési és innovációs aktivitását jól mutatja, hogy ez a Watt portfólió második nyertes terméke, miután 2015-ben az alma-körte ízesítés is győztes volt ebben a kategóriában. A termékre jellemző a magas koffein tartalom és egyedülálló ízpárosítás – meglepő gyümölcsízek egyvelege, fehéreper és guava, a hagyományos tutti-frutti alapú termékekkel szemben. Teljes értékű energetizálás és frissítő érzet mellett a WATT portfoliócsalád egyedi sajátossága a természetes ásványvízalap.

palackdesign_eperguava_mockup_2016_medium_poy

„Örömünkre szolgál, hogy ismét részt vehettünk ezen a rangos megmérettetésen és másodízben is elnyertük a megtisztelő elismerést. A BUSZESZ Zrt. mindig is nagy hangsúlyt fektetett az innovációra; a termékfejlesztés során folyamatosan szem előtt tartjuk a hazai fogyasztók igényeit. Az elmúlt években több mint 100 különböző receptúra alapján készült energiaitalt fejlesztettünk, melyeknél a hangsúly egyre inkább a természetes összetevőkre és a vitaminokra került. A BUSZESZ nevében ezúton is szívből gratulálok a többi kategória győzteseknek!” – tette hozzá Horváth Adrienn marketing vezető.
(BrandTrend)