Kategória: Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

Az MMSZ elkészítette a 2015-ös Országos városmarketing térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térkép ezentúl minden évben aktualizálásra kerül.

varosmarketing 2015

A térképből is jól látszik hogy mindösszesen három megyéből nem érkezett nevezés. Tíz város egynél több pályázattal nyert Városmarketing gyémántot, míg 22 város egy pályázattal nyert. Budapestről négy kerület adott be nevezést, amelyből két kerület részesült elismerésben.

Az első évben 66 nevezés érkezett. 36 várost képviselő szervezetek 6 kategóriában pályáztak. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, melyre összesen 24 nevezés érkezett. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.  Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését.

Tata

Az idei év fődíjasa, Tata városa ezentúl viselheti a „Marketing Fővárosa 2015” kitüntető címet. A díjat Michl József polgármester büszkeséget megfogalmazó gondolatokkal vette át. Tata 5 nevezést nyújtott be, 5 városmarketing gyémánt díjat nyert el és a versenykiírás szerint, aki a legtöbb gyémántot nyeri el az lesz az adott évben a Marketing Fővárosa.

A Városmarketing nagykövete különdíjat ez alkalommal holtversenyben két város – Eger és Győr – kapta meg. Ők nyújtották be a legtöbb pályázatot, ezzel is bizonyítva, hogy komplex marketing tevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A Marketingaktív megye 2015 különdíjat Pest Megye nyerte. Ezt az elismerést azon megye kapta meg, ahonnan a legtöbb település részesült városmarketing gyémánt elismerésben. Budaörs, Szigetszentmiklós, Gödöllő és Vác városok révén vált Pest Megye a “Marketingaktív megyévé”.
(BrandTrend)