Kategória: Képes hír.

Az emberek többségének más az életvitele, és másképp is gondolkodik, mint akár csak egy évtizede. Amikor éttermet választunk, már nem csak az ételek íze vagy az árszínvonal számít: a tudatos táplálkozás, mint globális trend, őszinteséget és átláthatóságot követel minden piaci szereplőtől. Emellett egyre fontosabbak a helyi beszerzésű alapanyagok és a hagyományos ételkészítési technikák, a legfontosabb elvárás pedig, hogy az étel mindig friss és ízletes legyen.

kfc

“KFC-ben hagyományos módon készítjük el a csirkét, mert hisszük, hogy a friss étel a legfinomabb. Ezért friss, magyar csirkehúst használunk, amit kézzel paníroznak szakácsaink, közvetlenül sütés előtt. Erről mostantól bárki meggyőződhet az új, Deák Ferenc téri éttermünkben” – mondta Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője. “Ezt a KFC éttermet a legújabb fogyasztói trendeket szem előtt tartva alakítottuk ki. Az vendégeink látni szeretnék, miből és hogyan készül az étel, a látványkonyhával pedig ennek az elvárásnak teszünk eleget. Az új, digitális menütábla segítségével még inkább a vendégeink igényeire szabjuk kínálatunkat: más-más termékünket emelhetjük ki például késő este, hétköznap délben vagy hétvégén” – tette hozzá.

kfc2

Az új koncepció fontos része, hogy átalakul a rendelés menete is: az elkészült ételeket közvetlenül a konyháról kapjuk meg, így a pénztáros minden figyelmét a vendégeknek szentelheti, emberközelibb, személyesebb kapcsolatot alakíthat ki velük, miközben a várakozási idő is lerövidül. Az 566 négyzetméteren elhelyezkedő, 192 férőhelyes étterem homlokzata jól illeszkedik az utcaképbe, míg belső kialakítása modern, egyszerre funkcionális és otthonos. Az építés során természetes színeket és anyagokat használtak. A tágas terek, a nagy ablakok és a harmonikus megvilágítás mind arra hivatottak, hogy kellemesebbé és emlékezetessé tegyék a KFC-ben töltött időt.

kfc-infografika-150415

Friss csirkehús és hazai beszállítók: a KFC ezen pillérek mentén építette fel márkáját. A legmagasabb minőség érdekében minden magyarországi KFC-be hetente legalább kétszer érkezik friss csirkehús a nemzetközileg elismert élelmiszerbiztonsági rendszerekkel rendelkező HUNGERIT Zrt.-től, amely a Nemzeti Minőség Klub tagja. Az új étterem nemcsak a hazai termelőkkel működik együtt: 50 magyar munkavállaló számára teremt munkahelyet.
(BrandTrend)