Kategória: Képes hír.

A Travelport, a globális utazási ágazatban az értékesítést, technológiát, fizetést és további megoldásokat támogató vezető utazásszervezési platform és a HRS globális hotelszolgáltató többéves együttműködési megállapodást jelentett be.

Az együttműködésnek köszönhetően a Travelport Travel Commerce Platform rendszerébe mintegy 70 000, a HRS-sel szerződésben álló független hotel kerül be. Ez egyrészről hozzáférést nyújt a szállodatulajdonosoknak a Travelport mintegy 67 000 társügynökségéhez világszerte, másrészről a kibővült hotelkínálat segíti az utazásszervezőket abban, hogy bővebb választási lehetőségeket és szolgáltatást nyújtsanak mind egyéni, mind üzleti utazóik számára. A HRS kínálata az év folyamán teljes mértékben integrálásra kerül az ügynökségek megszokott munkamenetébe, megszüntetve ezzel az időigényes, több csatornán keresztül történő foglalás szükségességét. A megállapodás továbbá hozzáférést nyújt a Travelport-felhasználó ügynökök számára a HRS Business Tariff programjához, amely kiemelt vállalati árakat nyújt globális szinten több mint 35 000 szálláshely esetén.

Tobias_Ragge

Tobias Ragge, a HRS vezérigazgatója elmondta: “A Travelport felülete lehetővé teszi számunkra, hogy új ügyfeleket érjünk el, így erősítve szállodai partnereinket és jelentősen növelve a foglalások számát világszerte. Az utazási irodák és a vállalatok számára pedig hozzáférést biztosít a piacon újonnan megjelenő hotelek kínálatához, lehetőséget biztosítva arra, hogy egy hatékony foglalási folyamat keretében rátalálhassanak a megfelelő tartalmakra. Ez minden érintett számára előrelépés, a HRS számára pedig a többcsatornás vállalati stratégia mérföldköve.”

Niklas Andreen, a Travelport “Hotel, Car and Digital Media Commerce” alelnöke szerint: “A HRS fontos piaci szereplő az utazási és hoteldisztribúciós üzletágban, különösen Németországban, így nagy várakozással tekintünk gondosan felépített hoteladatbázisuk integrációja elé utazásszervező és vállalati vásárlói bázisunkba. Ez egy izgalmas partnerség, és egyben részét képezi stratégiánknak, melynek célja, hogy újradefiniálja az utazásszervezést és kiterjessze Beyond Air programunk hotel- és gépkocsifoglalás hatáskörét, kiemelt figyelemmel a szállodai és vállalati utazási szektorra.”

A HRS-sel létrejött megállapodást a Travelport több, a “Beyond Air” programjához kapcsolódó – többek között a Travel IT 2015. januárjában, és a Hotelzon 2014. júniusában történő felvásárlásáról szóló – bejelentés előzte meg.
(BrandTrend)