Kategória: Képes hír.

A márka hosszú idő után tavaly jelentkezett komolyabb televíziós reklámfilm kampánnyal, melyet a globális márkaerősítés és a dinamikusan fejlődő exportpiacai tettek indokolttá. A HELL régóta szeretett volna egy klasszikus, imidzs-reklámfilmet, mely úgy mutatja be a terméket, hogy aki megnézi, egyből megkívánja. A cég választása – a korábbi sikeres együttműködések mellett – azért esett az OMG Visualsra, mert nem csak a koncepcióban, hanem a kivitelezésben is egyedi ötlettel álltak elő, és egyedileg ehhez a megbízáshoz terveztek és építettek ki speciális kamera és tárgymozgató rendszert, kísérleteztek ki vizuális effekteket a tökéletes képek elkészítése érdekében.

hell

“2015-re eljutottunk odáig, hogy szinte minden reklámfilmben használnak számítógéppel előállított grafikát, animációt, hogy olyan képsorokat láthassunk, amit egyébként ténylegesen leforgatni nagyon nehézkes, időigényes, vagy egyáltalán nem is lehetséges. Ennél a filmnél a kreatív koncepció megalkotása alatt alapfeltételnek tűztük ki, hogy ne használjunk semmilyen generált képi elemet, ehelyett azon törtük a fejünket, hogy bizonyos mozgásokat és effektusokat hogyan tudunk a valóságban előállítani. Gyakorlatilag a feliratozáson kívül mindent felvettünk, beleértve a gőzt, füstöt, vízcseppeket, fényeffekteket is. A jégkockát több hetes kísérletezéssel állítottuk elő, hogy aztán három és fél óra alatt 3 kört fordulva valóban elolvadhasson a kamera előtt, a főszereplő lány körül pedig egy speciális, általunk gyártott kránnal forogtunk körbe. A kamera és fénymozgásokat, időzítéseket a teljesen saját fejlesztésű “OMG Motion Control” rendszerünkkel oldottuk meg, ami jelenleg egyedülálló technika Magyarországon” – mondta el Szeljak György, OMG Visuals rendezője.

A HELL legújabb reklámfilmjét itthon az MTVA Forma 1-es közvetítéseiben, úgynevezett osztott képernyős reklámként, illetve májustól a TV2-n láthatják majd, de a vállalat legfontosabb export országaiban is komoly televíziós kampánnyal indítja a tavaszt a cég. A reklámfilmmel kapcsolatban Pantl Péter kommunikációs és marketingigazgató elmondta: „A Hell Energy mindig is híres volt az innovatív gondolkodásáról, ami természetesen nemcsak a termékfejlesztésben nyilvánul meg, hanem az ehhez kapcsolódó kommunikációban is. Az új reklámfilm esetében kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy egyedi látásmódot és különleges technológiát használjunk, ötvözve ezt azzal, hogy a megszokott felületek mellett kreatív, illetve osztott képernyős megjelenéseket is befoglalunk.”
(BrandTrend)