Kategória: Képes hír.

A nemzetközi gyártóként nagy teljesítményű gumiabroncsairól ismert Dunlop bejelentette, hogy elindítja új márkakampányát. A cég alap értékeihez híven az új „Forever Forward” jelmondattal induló kampányt a vezetést izgalmassá tévő dolgok köré építették – beleértve a professzionális motorversenyzést is. Ahelyett, hogy kizárólag erre az örökségre koncentrálna, a Dunlop új kampánya azt mutatja, hogy ennél sokkal többről van szó, ahogy a linken található videoban is látható: itt.

FOREVER FORWARD, AMG, generic passenger

„Rengeteg időt töltöttünk azzal, hogy beszélgettünk a pilótákkal és a rajongókkal, meghallgattuk őket és próbáltuk megérteni, hogy mi hozza őket lázba – nyilatkozza Guillaume Carli, a Dunlop Brand EMEA marketing igazgatója. „Az egész sokkal többről szól, mint csupán az autóversenyzés. Az élet tele van izgalmas kihívásokkal. Azok az emberek, akik készek elfogadni a kihívásokat, megtalálták személyes útjukat a sikerhez – a Dunlop pedig támogatást kínál nekik útjuk során.”

A kampány, amelyet a Dunlop partnerügynökségével, a Leo Burnett-tel közösen dolgozott ki, minden médiában meg fog jelenni Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA), áprilistól. A kampány fő eseményei között van a “One Moment”, egy hosszabb reklámfilm, amelyhez a Dunlop partnerével, a Mercedes AMG-vel és a neves rendező Christopher Hewitt-tel társult. A filmet mozikban és az interneten, illetve televízióban lehet megnézni.

FOREVER FORWARD, SUV, onroad, QUATTROMAXX

Az új márkakampány keretében a Dunlop a vállalat arculatát is átalakítja, egyedivé és újjá alakítva a nagy hagyományokkal rendelkező márkát.

„A Dunlop már 125 éve járja a sikerhez vezető útját – teszi hozzá Guillaume Carli. „Új kampányunk a következő lépést jelenti ezen az úton.”
(BrandTrend)