Kategória: Képes hír.

A japán whisky márka, a Suntory – amelyet sokan Bill Murray révén, az Elveszett jelentésben ismertek meg – a TBWA \ Hakuhodo ügynökséggel közösen hozta létre legújabb, 3D on the Rocks elnevezésű reklámkampányát – írja az Adweek.

suntory-ice-cubes-6

A rajongók saját megtervezett alkotásaikat küldhették be, a legszerencsésebbek pedig a kifaragott jégkockát egy pohár whisky mellett fogyaszthatták el Tokióban.

Az alkotásokat egy öt tengelyes CNC-maróval készítették, vigyázva arra, hogy mind az alapanyag, mind a gép -7 fokon maradjon, hogy elkerüljék az idő előtti elolvadást.

suntory-ice-cubes-21

“Egy kevés hűtött whisky finoman polírozza a jég felszínét, amely ettől olyan fényt kap, mint egy szobor” – mondta Miwako Fujiwara, a TBWA \ Hakuhodo munkatársa.
(BrandTrend)