Kategória: Képes hír.

A legnagyobb hazai humanitárius szervezet kiemelt figyelmet fordít a fiatalok megszólítására. Ezt a célt szolgálja a már kilencedik éve futó Országos Felsőoktatási Véradóverseny is, mely az elmúlt években vált igazi siker sztorivá. A Vöröskereszt piaci alapokra helyezte a programot, mely kiváló promóciós csatorna a versenyt támogató vállalatok számára. Az OFV mellé olyan vezető márkák sorakoztak már fel támogatóként mint a Media Markt, a Coca-Cola, Nestlé,a Diákhitel, a Nikon vagy az EFOTT.

A korábbi évek eredményeit megduplázva, a verseny megújítása óta, évről-évre 13 ezer diák nyújtja önként a karját véradásra a program keretében, teszi mindezt, azért mert az idén 134 éves humanitárius szervezet megtalálta velük a közös hangot és nyelvet. Ebben évről-évre civilek mellett, hiteles közéleti szereplők is segítségükre vannak. Tavaly Jakabos Zsuzsanna olimpikon és Éder Krisztián fotós, idén pedig a rendkívül népszerű Punnany Massif zenekar kampányol a véradás mellett.

véradóverseny_plakát_2013_14

A zenekar Hétköznapi hősök című dala végig kíséri a Vöröskereszt kampányát, az idei tanév szlogenje a „Találd meg magadban a hőst! Adj vért!” A Punnany Massif nem csak szövegelnek a hétköznapi hősökről, hanem aktívan kiveszik a részüket a kampányból, legutóbb a Budapesti Corivinus Egyetemre „lógtak be”, hogy egy igazi meglepetést készítsenek elő a diákok számára.

A Magyar Vöröskereszt a verseny médiatámogatójával, a Petőfi Rádióval közösen egy edukációs kampányt is indított, ahol Facebook posztok formájában edukáltak több százezer embert a véradással kapcsolatos tudnivalókról és kezelték a kialakult tévhiteket. A véradóverseny és az edukációs kampány kreatívjait a szervezettel már évek óta együttműködő MOST Reklámügynökség készítette.

magyarvk_facebokk_petofiradio_v05_02.ai

A Magyar Vöröskereszt szeretné újrapozícionálni a véradás fogalmát. A kórházszagú, félelmet, kifogást kereső attitűdöt szeretnék egy vidámságot, jó közösségi élményt, a segítségnyújtás egyediségét hangsúlyozó életérzéssé formálni. A szervezet nem titkolt célja, hogy minél több fiatalt vonjon be, ezért új arculattal vágott neki a 2015-ös évnek, melyet szintén a MOST Reklámügynökség készített el számukra. Az új véradás logó minden kommunikációs anyagon, kreatívon visszaköszön, legyen szó a szintén a MOST által fejlesztett, felhasználóbarát honlapról vagy az új, minden platformon elérhető véradás applikációról, melyet az EPAM készített el a Vöröskeresztnek önkéntesen. Az új arculat szellemében kapott új külsőt az ország egyetlen véradókamionja is, mely ezen a nyáron is felkeresi az összes nagyobb fesztivált, hogy véradókat toborozzon.

véradókamion

A Vöröskereszt rendkívül aktív a különböző közösségi médiafelületeken, legutóbb egy flashmob keretében hívták fel a figyelmet a véradásra, melyet Instagramon és Facebookon is megosztottak a nagyközönséggel.
A szervezet arra buzdít mindenkit, hogy készítsen fotót véradásáról és használja a #veradas #voroskereszt #vertadnijo hastageket és mutassa meg, hogy a véradás egy igazi közösségi élmény!
(BrandTrend)