Kategória: Karrier és Képes hír.

Admin kategória: Képes hír.

A Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztésért felelős egysége vezető szerepet tölt be az irodapiacon, négy ország: Csehország, Magyarország, Románia, valamint Lengyelország tíz városában működik. 2020 januárjában a vállalat új vezetői csapatot nevezett ki és elindította a szervezet regionális szintű központosításának folyamatát, amelynek célja az országhatárokon átívelő együttműködés fokozása, egy regionális üzleti értéket teremtő központ létrehozása, az ügyfeleket középpontba helyező stratégiai fókusz erősítése, illetve az, hogy a vállalat még inkább projektközpontú szervezetté váljon. A marketing és kommunikáció területén újonnan létrehozott szerepkörök és kinevezések ennek a folyamatnak a részei.

Anna Wiśniewska

Anna Wiśniewska, a Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi fejlesztési egységének korábbi marketing és kommunikációs menedzsere marketing és kommunikációs igazgatóvá lépett elő. Új feladatkörében marketing és kommunikációs szakemberek csoportját irányítja majd a teljes üzleti egység vonatkozásában, azaz Csehországban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban.

Alexandra Bucur

Alexandra Bucur, az újonnan kinevezett projektmarketing és kommunikációs menedzser felelős az üzleti egység teljes, négy országot felölelő projektmarketing és kommunikációs csapatának kialakításáért. A projektmarketing és kommunikációs csapat feladata az irodaépületek piaci bevezetése, ideértve az együttműködést a projektek létrehozásában, a pozicionálást, illetve a fő üzenetek megfogalmazását. További feladat a márkahűség fenntartása a projektmenedzsment, valamint a bérbeadási és értékesítési csapatokkal együttműködve minden egyes piacon.

Petra Machartová

Petra Machartová, mint új vállalati marketing menedzser szoros együttműködésben dolgozik majd a vállalati kommunikációval, illetve a projektmarketing és kommunikációs csapatokkal az üzleti egység szintjén, felelve a projektek ismertségének növeléséért, a termékek iránti érdeklődés felkeltéséért, a márkahűség kiépítéséért és fenntartásáért. Legfontosabb feladata a meglévők mellett új marketing eszközök létrehozása és használata, a kulcsfontosságú ügyfelekkel kapcsolatos programok, valamint az épületek értékesítésével kapcsolatos események és anyagok támogatása. Petra lesz felelős a Skanska kereskedelmi ingatlanfejlesztési egység portfóliójának népszerűsítéséért a kulcsfontosságú ügyfelek és a fő célcsoportok számára.

Aleksandra Markiewicz

Aleksandra Markiewicz továbbra is felelős a közép-kelet-európai kommunikációért, valamint új, vállalati kommunikációs menedzseri kinevezést is kap. Ebben a munkakörben csapatával közösen felelős lesz a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanfejlesztési üzletág központi, belső és külső kommunikációs stratégiájának kialakításáért.